NOD augustus 2018

Gefeliciteerd dames met een positieve test! Balen voor de dames die toch zijn gaan menstrueren. Sta er positief in en zorg ervoor dat je er minder mee bezig bent. Het is lastig maar het maakt je cyclus zoveel makkelijker.Hier nog steeds aan het wachten op mijn eisprong. Als ik deze week mijn eisprong niet vind, koop ik weer nieuwe CB testen.Duimen voor de dames die naar hun NOD gaan.
 
Oooh beautygirl, nog altijd geen ei gehad... Ik vroeg indd al af hoe het nu was. Elke keer een menstruatie krijgen is niet tof maar helemaal geen ei vinden is helemaal vervelend...! Ik hoop echt met je mee dat die nu rap komt, hopelijk laat je het trouwens niet van je ei afhangen of je het gezellig maakt in de slaapkamer. Gelukkig hebben we inmiddels weer heerlijk weer daarvoor :p 
 
@Steef, 14 dagen na je ei is indd de maatstaf. Gelukkig leert de praktijk ook dat met een neg. test op dag 14 je nog steeds kans maakt. Soms duurt het langer voordat je pos. test. Het uitblijven van je menstruatie is het belangrijkste teken, zolang die wegblijft is er nog gewoon kans ;) 
 
@Graafland nee, nog steeds niet! Dit wordt een lange cyclus maar ik weet zeker dat ik hem ga krijgen. Mijn vorige cyclus had ik mijn eisprong op dag 23.Ik heb in iedergeval afgesproken dat wanneer ik een smiley heb, we minimaal 2x seks hebben. Hoe moe, druk of wat dan ook!  Ondertussen hebben we gewoon seks als we zin hebben. Dan houden we het leuk en niet als een verplichting. Hiep hoi dat het ook wat koeler is.
 
@graafland bedankt voor het antwoorden! We wachten het gewoon af! Wachten is echt heel moeilijk! 
Hoe lang ben jij al bezig?
@beautygirl wat goed dat jullie het niet als een verplichting zien! Bij ons is dat soms wel een beetje. In het begin niet maar na 9 maanden wel.
Ik hoop voor jullie op een positieve test deze ronde!!
 
@steefdz  Helaas is dat hier ook zo hoor. Nu een jaar van de pil af en officieel zitten we in ronde 9/10. Ik raak de tel kwijt! We willen zo graag een kindje dat we gewoon minimaal 2 keer tijdens een smiley seks willen hebben.
 
No problemo Steef, graag gedaan! Ik heb inmiddels google-zwangerschap als tweede taal in mijn hoofd gebrand staan. Je zou haast denken dat ik ook al lang bezig ben, maar nee: nog maar sinds 31 mei. Nu net ronde 4 ingestapt (korte cyclus). Maar ik heb al wel wat langer een kinderwens, sinds mijn zus 6 jaar terug haar 1e kreeg begon bij mij al wel de kriebel maar toen was ik zelfs nog single dus dat werd lastig.
Inmiddels wel heerlijk getrouwd maar we hebben het er toen we samenkwamen al duidelijk over gehad: eerst een paar jaar lekker samen genieten en zien of we echt wel bij elkaar passen (beide gescheiden ouders, dan denk je daar iets bewuster over na vermoed ik) en dan pas actief worden met die kinderwens. Nu ik officieel 'mag' duurt natuurlijk elke maand me te lang. Maar dat hebben we volgens mij allemaal hier ;) 
 
Terug
Bovenaan