NOD augustus 2018

@graafland: hier ook ronde 4, mijn cyclussen zijn ook kort 25/26 dagen.. over 5 dagen hier m’n nod.. 
@ashley: goed dat je positief blijft!!? kan idd altijd nog!!
 
Hoi dames,
Ik heb dit forum even achter wegen gelaten.
Nu zoals vele van jullie al weten na een vaste cyclus van 28 dagen en daarna onregelmatig, daarna dan weer vast 29 dagen. Vorige maand 30 dagen en nu 26 ?. Ik kan er niet meer aan uit maar wij gaan dus naar ronde 18... 
Deze keer had ik niets dat er op wees dat ik vandaag ongesteld ging worden. 
 
@graafland.. oh 25 dagen dat is goed te doen! Alhoewel elke maand natuurlijk te lang is. Ik heb pas 2x een eisprong gehad na de pil. En beide keren was mijn cyclus 30 dagen. Dus ik ga er vanuit dat het nu weer zo is. Ben al blij dat het meteen goed gaan.. lees helaas ook andere verhalen na het stoppen met de pil!  Ik heb als het goed is dinsdag  28 augustus mijn eisprong. En ik ben zondag terug uit Spanje dus gelukkig nog net op tijd..(mijn vriend blijft thuis) hopelijk blijft het dus ook 30 dagen haha! Nou ik hou je berichtjes in de gaten tegen die tijd! X
 
@kbtje Doe m’n best om positief te zijn haha ;) jou nod al over 5 dagen, wanneer ga je testen?
&sjamee geen positieve test en geen ongesteldheid te bekennen... zit een beetje in niemandsland zegmaar. Hoe is t bij jou? Vandaag was je nod!
 
@ashley: wil eigenlijk wachten tot zaterdag.. hoop dat ik het vol kan houden? bij jou al verandering inmiddels?
@sjamee: hoe is het bij jou??
 
kbtje ashleyxxx hier nog niets te zien. Gisteren nod idd. Wou morgen testen maar stel het zelf uit tm vrijdag. Soms met vlagen misselijk maar geen krampen ofzo dus ja je kan er geen touw aan vast knopen
 
Terug
Bovenaan