NOD augustus 2018

Vandaag mijn nod..
Voel wel dat menstruatie eraan zit te komen.. erge buikpijn. Was/ben nu wel erg misselijk maar kan ook te maken hebben met komende menstruatie.
 
Laat maar komen en dan op naar de volgende ronde..
KBtje en sjamee; spannende dagen voor jullie !
 
Hallo dames!
Ik heb een vraagje. Normaal gesproken heb ik altijd een cyclus van 24 dagen. Deze keer heb ik mijn ei vrij laat gehad voor mijn doen (dag 14).. Gisteren zou (bij een normale cyclus) mijn NOD zijn. Nu had ik gisterochtend ineens behoorlijke menstruatiekrampen, maar verder geen bloedverlies. Vanmorgen op het toilet wat bruinverlies, maar echt minimaal en nu weer niets.
Zou het kunnen dat mijn innesteling gister pas heeft plaatsgevonden? Kan dat na 11 dagen, of ga ik nu gewoon ongi worden? Wordt hier zo onzeker van. Zitten nu al in ronde 11.
Owja.. Gister testje gedaan, maar was negatief.. 
 
Volgens mijn app vandaag mijn NOD... Nog compleet geen tekenen van een menstruatie. Van de andere kant; voel me ook compleet niet zwanger. Testen kan ik alleen nog niet... Zou veel te vroeg zijn (nu dag 9 na mn eisprong). Ik denk dat, wanneer er ik niet ongesteld word, vrijdag of t weekend er maar een testje tegenaan gooi! 
Tot nu toe nog niet zo veel positieve testen deze maand! Voor mijn gevoel vlogen de goed-nieuws berichten me om de oren vorige maand ;) Van de andere kant is de maand pas halverwege haha. Ik ga verder wachten..
 
Ooh Nroxy, wat vind ik dat enorm jammer te lezen voor je... Ik hoop echt voor je dat het snel toch eens goed gaat zijn! 
@Ju81, hoop voor jou ook dat je ei er snel is, had jij nu (net als beautygirl) dat je er lang op moet wachten? 
@Ananass, dat idee van vorige maand veel pos. testen had ik ook. Alsof er iets in de lucht hing! Gelukkig is de maand nog niet voorbij dus we wachten geduldig jullie testen af. Heb je trouwens je ei zo laat gehad vergeleken met andere cyclussen: dat je nu de NOD hebt maar nog 'maar' op 9dpo zit? Ik denk dat je er goed aan doet nog even tot het weekend geduld te hebben. Hopelijk komt er dan een goed nieuws berichtje bij!
@SuusjeHappy, als je je ei wat later hebt gehad, kan je menstruatie ook wat later komen. Bij mij is het oud bruin altijd een voorteken van menstruatie, het is dan de ene keer bij het afvegen wel en dan weer niet. In elk geval nooit genoeg om inlegkruisjes voor te dragen bij mij, maar geen idee hoe dat normaal bij jou is natuurlijk. En ik weet niet of het nog een late innesteling kan zijn. Dat hele stukje van innestelen blijft wat lastig te peilen, heb het idee dat de een al 4dpo zwangerschapskwaaltjes krijgt omdat er is ingenesteld en de ander pas 14 dagen dpo... 
En man-man, wat houden jullie het nog spannend, MammavanB, Ashley en Sjamee... Hoop dat jullie weer goed-nieuws brengers zijn ;) 
Haha grappig KBtje, we lopen echt heel erg gelijk op dus, alleen onze NOD's liggen een beetje uit elkaar. Voordeel van die korte cyclusjes is dat je snel weer aan de slag kunt natuurlijk (in mijn geval nu dan, hoop dat jij zaterdag een mooie test te pakken hebt!) ;) 
 
Terug
Bovenaan