NOD augustus 2018

Ik zou afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Vandaag nog niks beetje bruin bloed vanmorgen. Zaterdag en zondag getest maar negatief. Zooo vervelend! Heb dan liever dat ik gewoon ongesteld word dan kunnen we verder naar de volgende ronde! 
 
@ graafland, ligt dat gevoel dus toch niet aan mij haha. En ik heb altijd mn ei zo'n 9 dagen voor NOD (min 7, max 10) Dacht eerst ook dat het niet klopte, maar maand naar maand bevestigt de :) van CB toch echt vaak op dag 18 dat mn ei eraan komt (met een cyclus van 27 dagen gem). Het bespaart me in ieder geval een hoop testen, want óf ik word ongesteld, óf ik ben waarschijnlijk zwanger haha. Na 9 dagen testen heeft toch geen zin (al heb ik me al eens eerder niet kunnen inhouden hoor om toch te testen)
 
Oh dan is het dus maar goed dat je de ovu testen bent gaan inzetten Ananasss, anders had je steevast op het verkeerde moment aan het werk gegaan. Ik ben ook wel blij dat ik met temp. begonnen ben, geeft toch wel een prettig idee dat je beter weet wanneer je vruchtbare dagen zijn (of: voorbij zijn vooral, als je temperatuurt) 
Spannend dus nog even tot het weekend. Je bent niet de enige iig die het weekend mag testen dus hopelijk begint dán die positieve testen regen :p 
 
Hallo.
Ik had mijn nod op vrijdag 10 augustus.
Heb gisteren en vandaag test gedaan maar beide negatief.
Heb wel een vreemd gevoel in buik,met vlagen misselijk en mijn tepels zijn groter.
Zou ik toch zwanger kunnen zijn ondanks negatieve testen??
 
Nou hopelijk voor jullie allemaal beter nieuws.. ik zou eigenlijk zaterdag m’n nod moeten hebben, maar hij gaat vandaag denk ik al komen!?? 
net wat bruine/lichtroze afscheiding.. buikpijn alleen niet echt, maar op naar de volgende ronde!
 
@Suusje; ik dacht dat er tussen de eisprong en de NOD altijd precies 14 dagen moest zitten, maar ik lees hier ook dat er toch dames zijn bij wie die periode korter is. Volgens het boekje is je NOD op dag 28, als je eisprong op dag 14 was. Als je nu op 10 dagen na ovulatie zit dan heb je kans dat de test negatief was omdat het nog te vroeg is en dat het een innestelingsbloeding is.
Zoals Graafland ook al zegt, het blijft apart dat innestelingsproces. Ik heb begrepen dat de innesteling tussen de vijf en twaalf dagen na de eisprong kan plaatsvinden. Ik ben in mei zwanger geweest en had voor mn NOD nog helemaal geen symptonen, pas een week na de postitieve test kreeg ik wat last van gevoelige borsten.
@gebruiker10087200, wat spannend en verwarrend.. Ik zou zeggen als je vier dagen na de NOD nog steeds niet ongesteld bent is er toch nog wel een kans dat je zwanger bent. Weet je wanneer je ovulatie is geweest? Misschien dat de innesteling wel iets duurt?
Ik heb maandag mijn NOD, wat duurt het wachten lang hè
 
@sjamee shitt balen! Ik wou zeggen ik test vrijdag met je mee. Laat je weten of de ongesteldheid door zet? 
@graafland haha ja helaas blijft het nog spannend. Ik vind dat we met ze allen op dit topic een soort awardprijs voor geduld verdienen! ;) vooral de mama’s to be waarvan ik lees dat ze al 18 maanden etc. bezig zijn poeh poeh. Ik test vrijdag weer als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.. vandaag is mijn NOD en nog geen ongesteldheid te bekennen. 
 
Terug
Bovenaan