NOD augustus 2018

Hey allemaal ben weer even terug. Ik zou deze maand mijn nod hebben op 8aug. Ben ongesteld geworden op 3aug. Veel eerder dan normaal. (Cyclus van 25 dagen) normaal rond de 28-29. Heb 5dagen bruinverlies gehad niet superveel maar ook weer niet weinig dus was denk ik wel echt een menstruatie en geen innesteling. Nu is het dus zo dat ik vanmiddag ineens bruin bloed verloor en het is nu alweer gestopt. Het is nu 5 dagen na mijn menstruatie. Heb dit nog nooit gehad... bloed voor de ovulatie. Iemand dit ook meegemaakt? Xxyulia
 
Wat een spanning! Ik reageer niet zoveel, maar lees wel mee. Zodra ik een smiley krijg laat ik het helemaal los en wil ik niet op het forum komen. 
Succes met wachten dames! Ik wacht in spanning mee.
 
ashleyxxx ik ben matig ongesteld. Maar goed we hebben nu 38 en 39 dagen van cyclus gehad.
Wil aankomende keer eens proberen met ovulatie testen. Wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn maar de wens is zo groot voor een 2e dus hoop dat het dan misschien eerder raak is. Per wanneer moet je er mee beginnen ?
 
@Yuliaa, heb wel gelezen dat het kan bij de ovulatie. Sowieso kan er altijd een adertje springen en dat bloed moet natuurlijk afgevoerd worden. Heel soms heb ik het ook ergens midden in een maand, meestal is het dan wel helder en is het met 1 keer afvegen klaar. 
 
@Beautygirl, voel je ook niet verplicht om te 'melden' als je een smiley hebt. Ik ga me ook iets meer proberen op afstand te houden deze maand. Hoe weet ik nog niet precies, misschien toch maar weer eens een nieuw project binnenhengelen met werk! 
Oh en wel fijn, had vandaag even met een vriendin contact die ook hoopt zwanger te raken. Zo, dat blijkt wel enorm fijn als je echt een directe vriendin hebt waar je mee kunt kletsen! (Niks mis met het forum, maar jullie snappen vast wat ik bedoel haha) 
 
Spannend voor iedereen! Ik duim voor jullie!! 
Hier zaterdag mijn NOD heb alleen geen eisprong kunnen ontdekken ondanks ovulatietesten. Vrees dat wij gewoon ronde 7 ingaan. 
Wij gaan over 3 weken op vakantie maar wil er dan eigenlijk niet teveel mee bezig zijn. Dus geen ovulatietesten, forum volgen en apps bekijken. Merk alleen dat ik desondanks nog constant mee bezig ben.
Heeft iemand tips hoe ik het wat meer los kan laten?
 
 
Nou... even een updateje over mijn post van vanmorgen... 
 
had vanmorgen wat bruine afscheiding, met ietwat lichtroze kleur ertussen, 1x met toiletpapier vegen en het was weg.. ik ben nu 4 dagen verwijdert van m’n nod.. dus ik dacht, ik ga ongesteld worden?
maar daarna niks.... geen buikpijn... geen verdere bloeding? 
iemand dit ooit gehad? 
 
@ graafland ja mijn vorige cyclus was 56 dagen.... nu stille hoop dat er na zo'n lange nu een korte of normale cyclus komt. Maar nog geen smiley te bekennen.
Een vriendin die ik de cb testen heb aangeraden omdat ze ook al een jaar bezig zijn voor een tweede appte me een positieve smiley ?. Fijn dat er in de omgeving meer zijn waar het mee te delen is.
Soms denk ik ook dat mijn lijf gewoon wat meer rust nodig heeft. De oudste is net 27 maand en de jongste 11 maand en de nachten dat ik doorslaap zijn al die tijd echt op een paar handen te tellen (bezint eer ge begint dames ?). Maar ik ben bijna 37 en wil dus ook niet meer te lang wachten nu.
Hopelijk komt de smiley snel
 
Kbtje dat had ik ook afgelopen maandag! Was wel helder rood bloed.  Ik dacht ook dat ik een korte cyclus had en ongesteld ging worden. Maar het heeft niet doorgezet en tot nu toe niks.. vrijdag nog. Heb wel de hele tijd het gevoel of ik ongesteld ga worden. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Is namelijk rond die dag. Ik ga voor je duimen.
 
 
Terug
Bovenaan