NOD augustus 2018

@MandyyyB, als je eisprong op 30 juli was, zou je NOD dan niet rond 13 augustus zijn? Heb je inmiddels al weer een keer getest? Spannend!
@SjaMee, ik heb deze ronde ook ovulatietesten gebruikt, het nadeel vond ik dat ik wel het gevoel had ik dat er nóg meer mee bezig was. Ik begon al op dag 12 met de ovulatietest en uiteindelijk was de ovulatie op dag 19…
@KBtje, ik heb nog nooit bloedingen tussendoor gehad dus geen ervaring mee ‘helaas’. 4 dagen voor de NOD zou het nog wel een innestelingsbloeding kunnen zijn.
 
Haha mooi @Ju81, die bezint eer ge begint ;) Snap wel dat het wat dubbel voelt dat je ondanks de drukte en hectiek toch met smart wacht op een zwangerschap. Misschien is het indd wel je lijf dat aangeeft: even geduld aub. Maar als je hoofd zegt: let's do this, dan volgt je lijf hopelijk ook snel. 
 
@mamavanmick: spannend he, het was ook niet echt bloed, meer bruinig en een beetje lichtroze.. wanneer mag jij testen??
 
@rosie: gek hoe een vrouwenlichaam is! Was 10 dagen na m’n ovulatie dus zou idd kunnen, maar wil niet teveel hopen..
 
Dag allemaal! Spuit elf hier :) Lees al een week stiekem mee en nu de spanning stijgt, wil ik me toch maar eens melden. Ik zit in de 2e ronde, NOD is aanstaande vrijdag. Hoewel ik mezelf vrij nuchter noem, zie ik toch vaak dingen zoals ik ze hoop te zien. Mijn man gaat daar gelukkig niet in mee. Voorbeeldgesprekje: Ik: "Zijn mijn borsten niet iets groter? Volgens mij zie je de aders ook beter." Man: "Nee hoor." Dus afwachten maar... 
 
Nou, de ongesteldheid is doorgebroken waar ik al bang voor was. Helaas maar kan gelukkig wel door nu naar de volgende ronde. 
Vanavond eerst maar eens heerlijk een wijntje doen (of 2 of 3 of 4...)
 
BH'tje altijd spannend zo'n nod die er aan zit te komen! Misschien maar goed ook dat je man die spoken allemaal niet ziet haha heb hier zo'n zelfde. Eerst zien dan geloven.. 
 
Terug
Bovenaan