NOD augustus 2018

@KBtje helaas vanmorgen ongesteld geworden. Dus wat dat bloed bij mij dan 2 dagen geleden was...geen idee. Hopelijk bij jou positiever nieuws dit weekend!!
 
Hallo allemaal, 
Wat spannend!!!!
Ik heb 30 juli mijn spiraal laten verwijderen en werd 1 augustus direct ongesteld. Ik ben nu 29 jaar en we willen graag ons 1ste kindje. Mijn man weet nog van niks (hij wou graag verrast worden).
Nu ben ik al van 10 augustus aan het testen met de ovulatie testen van clearblue. En al sinds maandag de knipperende smiley. Dus zijn volop aan het klussen. Zou het van de eerste keer raak kunnen zijn? 
Ik sta er zelf versteld van hieveel ik er mee bezig ban en kan haast niet wachten tot mijn NOD.
Liefs mientje
 
@rosiee jah begin nou ook te twijfelen of nod niet maandag was. App geeft aan vrijdag maar die gaf ook aan ovulatie vrijdag en de testen gaven weer +/- zondag aan.
Heb vanochtend getest en weer negatief...
Wel nog steeds vreemd gevoel in buik al week lang. En zojuist na de grote boodschap met vinger erin een beetje roze afscheiding... snap er niks meer van ?
 
Vandaag 2 dagen na NOD. 1 dag voor NOD negatieve test. Ik heb geen gevoel dat mn menstruatie eraan komt. Wel af en toe steekjes. Zoo spannend!
 
Hier nog steeds niet ongesteld.. erg moe wel en lage rugpijn. Durf niet nog te testen en wil echt wachten tot zaterdag of zondag. Of ik denk vage klachten te hebben ? mindfuck..
Voor de dames die ongesteld zijn geworden, hopelijk volgende ronde meer succes..
 
@hopefully @mammavanB spannend zeg!! Hier 2 dagen voor NOD.. ik ga morgenvroeg testen kan niet meer wachten!? wanneer ga je weer testen hopefully? 
 
Terug
Bovenaan