NOD augustus 2018

Zo ik klets ook maar eens weer mee na het aanmaken van deze topic haha. 
Zit momenteel lekker in Italië en hou de app een beetje bij hoe en wat. Volgens de app 13 aug ongesteld worden. Over 4 dagen eisprong zegt de app.  Heb tot nu toe elke dag nog gezellig geknuffeld dus ben benieuwd of het werkt haha. 
Ben er niet zo mee bezig eerlijk gezegd. En wil geen ovulatie testen kopen . Voor mn gevoel ben ik er dan zo erg mee bezig. 
Zit nu in ronde 2 dus we zien het wel. 
 
Madeliefjee ik heb ook een x die van 4 dagen gebruikt maar vond die die zo fijn..ik had een keer 4 dagen een knipperde smiley en daarna de blijvende smiley. Ik vond die knipperende erg lang blijven voor mijn eisprong. Vind de 2 dagen duidelijker
 
Ik heb even een vraag. Als je in je periode van je eisprong zit moet je dan om de dag of elke dag klussen? 
Ik heb wel is gelezen om de dag om de kwaliteit van het zaad ofzo maar ik lees ook wel is elke dag. Ik ben heel benieuwd wat jullie doen en zeggen?!
 
K heb even een momentje van klagen, gewoon even van me afschrijven. Vandaag (weer) 2 vriendinnen op Facebook die hun zwangerschap aankondigden, en die ene heeft net een dochtertje van 10 maanden! Ik met mn naïeve hoofd dacht een paar maanden geleden dat wij ook heus wel na een aantal maanden, max een half jaar, zwanger zouden zijn.. 8 maanden is heus geen eeuwigheid, maar op dit soort dagen baal ik er gewoon van en ben ik een kei in doemdenken. Komt het ooit wel? Pffff... valt me zwaar tegen van mezelf dit
 
@ananasss kan me goed voorstellen dat je baalt op dat soort momenten.
Toen ik zelf nog geen kinderen had en die wel al graag wou, maar geen geschikte partner kon ik daar ook enorm slecht tegen. 
En iedereen hoopt dat het met een maand geregeld is als je eenmaal start met proberen. 
Voor jullie is het ook vast weggelegd alleen nog even geduld. 
Sterkte vandaag
 
@ananasss dikke knuffel voor jou. Die dingen blijven echt vervelend. Hier komen er ook veel aankondigingen voorbij. Het kan zo frustrerend zijn. Hoe erg je het die ander ook gunt, zelf wil je ook dat geluk hebben.
 
@ananasss: Ik kan me inbeelden dat dit inderdaad frustrerend is als je al langere tijd aan het proberen bent. Iedere maand die je langer moet wachten is te veel hè als je iets zo graag wil. Ik hoop van harte dat het snel raak mag zijn! 
 
Terug
Bovenaan