NOD augustus 2018

@kbtje ik denk dat ik vrijdag of zaterdag weer ga testen als de menstruatie wegblijft. Maar ben zo bang dat mn lichaam me gewoon voor de gek houd. Laat je weten wat de uitslag is? Heb je voor de rest al klachten?
 
@hopefully: ja flink wat klachten! Borsten doen zeer, ontzettend moe, en begin echt de misselijkheid te voelen.. zelfde klachten als bij mijn dochtertje.. ik laat jullie morgen wat weten!?
 
@mamavanmick: wat balen zeg? je hebt dan toch ergens hoop!! Hopelijk kun je een beetje positief zijn en op naar de volgende ronde!!?
 
Ladies! Ik ben weer thuis! Het was heerlijk, heet!!! Zit nu op 7dpo. Hopelijk deze dagen een innesteling. Volgende week Woensdag zou mijn menstruatie moeten komen...of niet. 
Ik heb geen ovu testen gedaan, was er daardoor veel te veel mee bezig, ik merkte aan mijn slijm duidelijk wat mijn vruchtbare dagen waren en ook omdat mijn baarmoedermond toen heel hoog zat en idd, paar dagen erna weer dichter (niet meer potdicht na 2 bevallingen;) alleen even dat gecheckt en verder heerlijk gehad en genoten van mijn gezin. 
Komende week wel weer spannend hoor ?
 
Welkomt thuis Citrus :) 
Goed te horen dat je zo hebt genoten!
Even een gekke vraag, maar hoe merk je dan dat je baarmoedermong heel hoog zit? Ik geloof niet dat ik me daar ooit bewust van ben geweest... 
(Voelt zich een enorme dummy nu hahaha!) 
 
Thx!  Kwestie van zelf voelen ;)  in een goede houding zitten, ik zit op toilet en dan met 1 vinger naar binnen gaan. Je merkt dan heel duidelijk verschil als je het voor en na je eisprong voelt. Anders 1 cyclus elke ochtend doen? Dan merk je het wel, de ene keer zit je er al tegenaan en de andere dag ben je je vinger kwijt zo diep...en dat is een goed teken! 
Ik doe dit maar 2x en dan duidelijk genoeg, wel goed je handen wassen ervoor (En erna) maar dat spreekt lijkt mij allemaal voor zich ;)
Er staat op Google een hoop erover uitgelegd. Ook over of hij wel of niet open staat en hoe zacht hij is, dat veranderd allemaal tijdens je vruchtbare periode.
Ik vind deze methode een stuk makkelijker, veel duidelijker en minder obsessief dan piesen over de ovutestje en turen naar streepjes en dan bedenken..is dit nou donkerder of niet? Succes! Enne...voor iedereen is er een eerste keer toch, niks aan de hand! 
 
 
Terug
Bovenaan