NOD augustus 2018

Haha thanks voor de info! Had hier dus echt nog niets over gelezen of gezien. Ongetwijfeld als ik er nu op google kom ik van alles tegen! 
Ik denk dat ik het voor nu  nog wel even laat, maar vind het fascinerend dit te weten. Nooit geweten dat er zoveel manieren zijn om te ontdekken of je in je vruchtbare dagen zit of niet.
Heerlijk ook hoe je er over spreekt, 'minder obsessief dan piesen over een ovu'. Maar snap je helemaal: ik vind de sticks en het voelen allemaal nog een stapje te ver, maybe in the future, maar ben nog maar zo kort aan het proberen (sinds 1 juni) dat ik het eerst nog een paar maandjes gewoon ga proberen. (Met temperaturen, deze maand op verzoek van manlief, dat dan weer wel :p)
 
 
Goedemorgen dames..
 
vanmorgen getest.. en action test en een kruidvat... op beide is een heeeeeeeel licht streepje te zien, krijg het alleen niet goed op de foto.. twijfel echt?? heeft me eigenlijk alleen maar onzeker en een beetje verdrietig...
 
Grasland. Ja dat snap ik! Ik vond dit ook allemaal juist heel fascinerend, hoe het vrouwenlichaam het zo goed geregeld heeft allemaal. Dat is ook de reden dat ik die sticks met rust laat. Vooral heel interessant om te merken dat je baarmoedermond letterlijk ervoor open staat en hoe dat allemaal in zijn werk gaat. 
Ah kb! Niet verdrietig Zijn! Morgen zal het verdubbeld zijn of anders overmorgen. Ik zou een gat in de lucht springen bij een heeeeel licht streepje. Jammer dat je hem niet op de foto krijgt, had graag met je mee willen turen...iverigens probeerde ik vorige maand een foto te plaatsen, maar geen idee hoe haha. 
Hoe voel je je? (Naast verdrietig, maar hopelijk nu ietsje minder)
 
Goedemorgen!
Ik zit volgen de CB ovu testen al sinds maandag in mijn vruchtbare dagen.
Maar gisteren tijdens het vrijen had ik echt het gevoel dat mijn man tegen mijn baarmoederhals kwam. Is dat een teken dat de eisprong nabij is??
KBtje mogen we al voorzichtig feliciteren!! Een streep is toch een streep he..
 
Hoi Mientje. Spannend! 
Dat is niet zo zeer een teken nee. Ligt eraan hoe diep jij bent en hoe ver je man kan reiken ;)  niks met eisprong te maken. 
Maar je kan dus zelf even op onderzoek uitgaan zoals hierboven staat omschreven hihi. 
Maar ik zou zeggen...vruvhtbare dagen? Lekker sexen en meer kun je niet doen. Snap dat we allemaal bevestiging willen maar in dit geval voegt het niets toe wat betreft de bevruchting, helaas. Succes Mientje en man!! ?
 
Terug
Bovenaan