NOD augustus 2018

KB, inderdaad een voorzichtig gefeliciteerd! Maar snap ook wel dat je nog niet overtuigd en blij kunt zijn.
Ik ben ondertussen 2 dagen 'overtijd' en heb toch maar een testje gedaan. Best dom, want doordat mijn eisprong altijd zo laat is natuurlijk te vroeg voor een test (zit nu 11 dagen na eisprong haha). Maargoed, test was omo wit. Ik ben niet ongesteld. We gaan maar verder afwachten dus...
 
Heb er gewoon een slecht gevoel over meiden?? 
je ziet het echt als je in het licht houd, heb een vriendin hem laten zien en zij ziet het ook.. 
feliciteer me nog maar niet... wil niet teveel hopen..
 
Mientje, bij mij zijn mijn vruchtbare dagen dan meestal juist voorbij. Omdat de baarmoeder na je eisprong weer wat lager komt te liggen. Maar dit is echt voor elke vrouw anders hoe dit 'aanvoelt'. Wat citrus zegt is het beste, een cyclus lang bijhouden en dan merk je de verschillen vanzelf (zegt men haha)
 
Ananas, altijd zijn we achteraf ineens best logisch aan het nadenken ineens haha, herken dit heel erg...na imo wit denken...ja maar dit was te vroeg ?. Gekke dames zijn we soms haha. KBtje. Afgesproken! We wachten geduldig af. Heb je een plan? Morgen of overmorgen testen?   
 
Dankjewel! 
Dan gaan we gewoon verder lekker sexen ?.
En volgende ronde dan even kijken met het voelen elke dag. Ben benieuwd of ik verschil ga voelen.
Ik duim mee voor jou KBtje!!!?
 
@KBtje wat een spanning! Snap helemaal hoe je je voelt. Durf nog steeds bijna niet te geloven dat het hier raak is. Zit je nog voor je NOD? Heb je een reguliere of early test gebruikt? Bij mijn eerste test (early) had ik ook slechts een lichte streep. Heb twee dagen daarna nog eens getest (early en regulier) en toen waren het echt op beide testen twee hele duidelijke strepen. Hoe voel je je verder? :) 
 
@hopefully: jazeker!? had net ook weer een beetje bruin/roze bloed aan m’n toilet papiertje.. deze onzekerheid maakt een mens echt gek.. laat me dan maar gewoon ongesteld worden!!??
 
Terug
Bovenaan