NOD augustus 2018

Lief van jullie allemaal!!?? bedankt voor alle lieve woorden!
@nicolientje: ik zou, als ik naar m’n eisprong kijk over 2 dagen m’n nod moeten hebben.. 
heb zo constant zeurend gevoel bij m’n baarmoeder, borsten doen zeer.. gister was ik ook licht wat misselijk, maar dat is nu ook weg.. 
bij mij is het streepje op 2 testen dus heeeeel licht.. je moet dan echt met bepaald licht kijken om hem te zien.. maar m’n vriendin ziet ze dus ook, dus ben niet gek.. en ze zei als ik ze niet zag zou ze het ook wel echt zeggen
 
@nicolientje: heb een early en normale gedaan.. hoe zag jou streepje eruit? De eerste keer testen? Bij mij is hij bij beide echt heeeeeeel licht ik moet echt goed kijken en de test in het licht houden 
 
Ik kom ook mee praten gezellig dames!
Mijn nod is aankomende vrijdag. 
Heb vorige maand een miskraam gehad en vorige week een positieve ovulatietest dus gelukkig ligt mijn cyclus niet in de war. Hebben ons best gedaan met klussen. Maar ja zo. Snel.zou het wel niet weer raak zijn... 
 
@KBtje ik heb eerst alleen een early gedaan  Het streepje was aan de lichte kant, maar was ook erg vroeg met testen. Na twee dagen heb ik nog eens een early en een gewone gedaan , toen waren de steepjes duidelijk te zien. De ene test is gevoeliger dan de andere. Misschien dat je pas net de innesteling gehad hebt. Hcg verdubbeld zich ergens tussen de 40 en 70 uur. 
 
@KBtje: een streepje is een streepje en je zit ook nog voor je nod, dus het kan nog alle kanten op. Maar ik snap dat je door het bloedverlies onzeker wordt. Ik duim met je mee! 
Ik had vanochtend menstruatieachtige krampen. De witte vloed die ik vorige keer had toen ik zwanger was van mijn dochter, is ook afwezig.  Altijd lastig om menstruatieklachten te onderscheiden van de eerste zwangerschapssymptomen. Morgen is mijn nod. Afwachten maar :)
 
Vandaaag test gedaan. Helaas negatief. Ik heb het niet met ochtend urine gedaan omdat ik toen nog geen test in huis had. Nog steeds geen verschijnselen van aankomende menstruatie. Is er nog hoop omdat ik niet in de ochtend heb getest? Of moet ik nu gewoon afwachten tot de menstruatie doorbreekt??
 
@nicolientje: mijn streep is ook heel licht.. op een foto heb ik hem een beetje kunnen plaatsen.. maar weet niet hoe ik hem kan posten.. ga morgen gewoon nog een proberen..
 
@bh-tje: het was niet echt bloedverlies, een bruin/roze veeg en nu is het weer weg... ga het zien om m’n menstruatie gaat komen?
 
@hopefully: echt balen zeg! Vrouwenlichaam is een gek iets zou zomaar kunnen dat je alsnog positief test..
 
Terug
Bovenaan