NOD augustus 2018

@BH-tje
 
Ja klopt maar wil me er niet teveel op verheugen omdat de kans dat het wel gebeurt in mijn ogen zo klein is omdat het is mis gegaan. Hoop het natuurlijk stiekem wel een beetje ? 2 zo tegenstrijdige gevoelens..
 
@hopefully: de meeste testen zijn wel betrouwbaar vanaf je NOD. Maar het kan natuurlijk altijd dat je eisprong later was en dat je nu te vroeg hebt getest. Ik heb zelf ook een keer een cyclus gehad van 40 dagen terwijl ik normaal een regelmatige cyclus heb van 28 dagen. In mijn geval was ik helaas niet zwanger, maar zolang je niet ongesteld bent kan het nog ;)
 
@Gebruiker10086215 ja snap ik. Je wilt je niet te veel verheugen maar tegelijkertijd hoop je het wel heel hard. Ik hoop met je mee!
 
Ohh lieve KBtje, wat jammer dat je er zo verdrietig over bent. Normaal roepen we toch wel echt naar elkaar: een streep is een streep dus eigenlijk wil ik dat toch vooral tegen je zeggen! 
Wat zorgt er nu voor dat je er zo onzeker over bent? Is het een 'onderbuik gevoel' of komt het puur door dat lichte bloed verlies? 
@hopefully, don't lose hope yet, zoals je naam al zegt ;-) 
Het kan nog steeds wel raak zijn maar nog te lage hcg . 
 
@graafland.. ik weet het niet eigenlijk..  heb je de foto gezien? Vind het zelf zo onzeker is het er wel is het er niet.. heb nu ook zo zeurend constant gevoel in m’n baarmoeder en af en toe een kriebeltje.. 
of het aan het bloedverlies ligt weet ik niet.. al kun je dat het niet echt noemen, tis meer dat het m’n afscheiding kleur geeft zeg maar
 
Helaas, ik kon geen foto zien, sorry. 
Maar lieverd, als jij zelf een licht streepje ziet en je vriendin ook, dan mag je er denk ik toch wel op vertrouwen dat dat streepje er staat... 
Mag ik je nu dan toch wel een beetje feliciteren? Of pas als je morgen of overmorgen een volgende test hebt gedaan? 
 
Terug
Bovenaan