NOD augustus 2018

Ik snap je onzekerheid KBtje. Als ik naar de foto kijk, en je wil een eerlijk antwoord, moet ik moeite doen om een streepje te zien. Maar als jij en je vriendin een streepje zien, zal die er wel zitten... Jeetje, wat een spanning en onzekerheid zeg!
Hier ondertussen wat bruinig bij t afvegen. Dus ik ben bang dat later vandaag hier de menstruatie door zal breken. Damn, ik ben het nu wel echt zat elke maand! #klaag...
 
@ananas: snap je helemaal hoor, in het echt is het “streepje” wel beter te zien, krijg het niet duidelijk op de foto.. 
Ik ga er nu maar ook vanuit dat ik niet zwanger ben.. als dat zo blijkt vind ik het wel raar, want je ziet wel iets, ook op de foto al is deze wel onduidelijk?
 
 Ja ik zie de foto en ook op de vorige bladzijde in je bericht. (Hoe doe je Dat?) Ik zie eerlijk gezegd niks, dit had ik ook toen ik een foto ervan maakte, op de foto zag ik niks en in het echt wel als ik hem schuin in het licht hield, net als jij verteld, helaas was dat in mijn geval fake positief :(  ik zou morgen nog een keer testen. Houd moed!!! X
 
@citrus: als ik hem wat van me af houd dan zie ik wel wat.. maar tis idd wazig te zien, lukt me helaad niet beter.. 
ik ga het morgen nog eens proberen.. 
 
@ananas: balen dat je menstruatie eraan komt..?
 
Ik zie het ook niet kbtje.. morgen idd weer testen. Spannend hoor..
 
Ik had gisterenavond heel licht bloedverlies en nu net is de menstruatie echt "doorgebroken".. nu wil ik wel naar de volgende ronde maar vind t moeilijk te "onderzoeken" wanneer mijn ovulatie is. Afgelopen maand een cyclus gehad van 28 dagen en nu 30 dagen. Vul ik via de kalender (flo app) de datum van gisteren in of vandaag.. ben er absoluut niet in thuis ? hopelijk heeft hier iemand een antwoord waar ik wat mee kan ?
 
Balen mammavanB.. Hopelijk vol goede moed naar de volgende ronde? Mij is altijd verteld door Mr Google haha, dat je eerste dag met echt 'vers' bloedverlies telt als je eerste menstruatiedag. Licht bloedverlies zoals spotting, of alleen bij afvegen schijnt niet te tellen. Ik zou in jouw geval denk ik vandaag invullen? Maar ik ben helaas geen expert daarin (wel ronde 9 nu, alleen heb nu pas 1 ronde zelf ook een app bijgehouden)
 
Hoi MammavanB,
Zelf gebruik ik Womanlog om gegevens over de gemiddelde duur etc. van mijn menstruatie bij te houden in combinatie met deze ovulatiekalender: 
https://www.brabbels.com/zwanger-worden/bereken_vruchtbaarheid
Fijne aan die kalender is dat deze ervan uitgaat dat je nooit helemaal precies een cyclus volgens het boekje hebt en in percentage aangeeft hoe groot de kans is. 
 
Terug
Bovenaan