NOD augustus 2018

aah sorry KBtje, ik zie eigenlijk niets op deze foto... 
mhh ananasss, hopelijk zet het niet door maar als je het zo schetst dan zal je onderbuik gevoel wel kloppen. 
Voor mn cyclus bijhouden gebruik ik al sinds jaaar en dag Period Tracker, een beetje een simpele, goedkope app waarbij je zelf moet anageven hoe lang je cyclus gem duurt. Geen 'advanced bereken methodes'dus. Wel geeft hij aan wat je vruchtbare dagen moeten zijn obv die berekening, dus je hebt een indicatie. Wat ik er fijn aan vind is dat ik symptomen en buien aan kan vinken en er hele lappen tekst bij kan schrijven. Vind het zelf nl. fijn terug te lezen hoe ik er eerdere maanden in stond en waar ik last van had. 
 
Oh, en deze app is te koppelen aan mijn iphone Gezondheid app, vind het wel prettig dat alles daarin terug komt. Dus mijn temp vul ik daar ook in en zijn in beide apps terug te zien. 
 
@graafland: geeft niets, Ik krijg het er ook niet supergoed op.. ga morgenvroeg nog eens testen als er nog geen menstruatie is.. buikpijn heb ik in ieder geval voldoende?
 
KBtje ik zie wel zo'n schaduw maar geen duidelijk streepje. Maar dat was bij mij ook!! En dat werd steeds duidelijker! Als ie echt negatief is dan kan ik er iig nooit een streepje of schaduw uithalen. Test binnekort nog eens dan zou hij donkerder moeten zijn. Ik hoop het voor je! 
 
Hoi KBtje. Ik had dit ook vorige maand. Een superlichte vage streep. Ik kon hem met het blote oog zien. En het was trouwens dezelfde test ook van de Action. Maar ik kreeg hem ook maar niet op de foto. Dus ik begrijp je helemaal! Dit was 3 dagen voor NOD. Een dag later heb ik een clear blue gedaan. Die zei ZWANGER 1.a 2 weken. Misschien is dit een idee.
Bij mij is het 3 dagen na NOD een vroege miskraam geworden. De testen zijn ook niet feller geworden en werden na mn bloeding al snel negatief. Maar dit zegt natuurlijk niks over jouw situatie. Maar ik reageer op het forum NOD augustus.  Dan begrijpen jullie dus waarom..
 
@jillla @spvh er is nog hoop dus!? spvh wat erg van je miskraam ?? zal er eens over nadenken om een clear blue test te doen.. ik ga morgen nog eens testen.. kijken wat eruit komt.. miss Moet Ik Wachten maar dat lukt me niet?
 
@KBtje op de foto van iets verder weg kan ik zeker wel zien wat jij bedoelt!
20/21 aug is mijn NOD, het is eigenlijk voor het eerst dat mijn buik 'anders' voelt en dat ik juist géén pms borsten heb.
Rondes hiervoor altijd heftige pms waardoor ik toch haast wel zeker zwanger leek te zijn, het lijkt zó op elkaar.
Dit keer alleen af en toe misselijk en een raar zenuwachtig gevoel in mn buik.
 
 
@grootstewens: ja als je goed kijkt zie je het wel op de foto, helaas niet super duidelijk, lukt me gewoon niet beter?
ik ga voor je duimen! Hoop dat het een goed teken is!!
 
Terug
Bovenaan