NOD augustus 2020

Hi lieve dames! Ik meld me hier ook! Wij zijn vrij kort aan het proberen maar mijn NOD zou op 18 augustus liggen. Ik merk wel dat ik er ontzettend veel mee bezig ben; nog gezonder eten, veel (meer) bewegen, internet helemaal afstruinen naar alle mogelijke informatie, vitamines slikken (heb zelfs vriendlief aan de vitamines gekregen). Zijn er meer dames die hier "last" van hebben?  Ik duim voor jullie allemaal!
Gebruiker758 NOD 3 augustus
Zonnebloempjex NOD 7 augustus 
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Danielleeeex NOD 15 augustus
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus
Muurbloempje NOD 18 augustus

Ook ik meld mij! Mijn NOD is een beetje nattevingerwerk ;) Maar voor nu verwacht ik dat mijn NOD op ongeveer 15 augustus is.   
Gebruiker758 NOD 3 augustus
Zonnebloempjex NOD 7 augustus 
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Danielleeeex NOD 15 augustus
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus

Hi dames,
Ik zou heel graag mijn hart even luchten.
Wij zijn nu ruim een jaar bezig voor een eerste zwangerschap. Ik ben wel heel regelmatig ongesteld maar nog nooit een positieve ovulatietest en dus nog nooit zwanger geraakt. Ik gooi er maand na maand een hoop ovulatietesten tegenaan maar geen enkel resultaat. Het feit dat ik wel heel regelmatig ongesteld wordt maakt dat ik niet serieus genomen wordt dat ik niet zwanger wordt. Ik heb temperaturen geprobeerd maar omdat ik veel onregelmatig werk verschillen de temperaturen te veel om daar iets over te kunnen zeggen.
Ik begin zelf enorm te twijfelen aan mijn eigen lijf maar met een regelmatige cyclus hoor ik toch telkens dat het meer tijd nodig heeft. Maar elke maand een teleurstelling hakt er toch in..
Zijn er meer die moeite hebben met ovulatietesten?

Hey LaurenLauren,
Wat ontzettend naar en vervelend zeg! :( maar wie neemt je niet serieus? De HA? Na een jaar mag je toch zeker wel een verwijzing aanvragen (of beter gezegd, afdwingen) als je dit zelf zou willen. Ik kan het gevoel niet met je delen, sorry. Welke ovulatietest(s) heb je gebruikt? De test van Sensitest kan/mag je de hele dag door doen (alleen niet met ochtendurine staat in de bijsluiter) misschien dat je deze test mee naar je werk kan nemen? Ik probeer nu even met je mee te denken.  
Ik duim voor je!

Hoi meiden, ook ik meld me aan. 

27 jaar 1e ronde voor eerste kindje.

ben afgelopen mei na 15 jaar gestopt met de pil. Werd keurig na 28 dagen ongesteld en ook de maand erop dus nu voor het eest rekening gehouden met me cyclus etc en geklust in me vruchtbaren periode 

10 augustus is me NOD.

Hi! Ik ben al een tijdje aan t meelezen, ook vanaf de nod juli forum. Ik verwacht mn NOD tussen 22 en 24 aug. Wij willen voor een 2e gaan maar dat hoeft niet specifiek gelijk te zijn. We zien het allemaal wel. Bij de 1e was het binnen 3 maanden al raak namelijk?. Maar ik hoop dat ik tussen okt en december gewoon zwanger ben, want dat komt goed uit voor volgend jaar. Vriendlief wilt een huis kopen dus zou ideaal zijn als de kleine daarna pas komt.

Hi Muurbloempje,
Dank voor je reactie! De huisarts raad aan om toch langer te proberen omdat ik wel een regelmatige cyclus heb. Dus daar ben ik niet verder gekomen.. ik heb het ook niet echt afgedwongen dus dat is misschien nog wel handig om een keer mee terug te gaan. Tot die tijd gewoon weer deze maand positief blijven en hopen op het beste!

Ik herken mezelf wel in jouw verhaal, de vitamines, nog gezonder leven en internet helemaal afstruinen.. heel herkenbaar;)

Hi LaurenLauren,
Ahh vervelend zeg! Ik snap ergens ook wel dat je dan misschien niet meteen weer naar de dokter stapt, maar volg vooral je gevoel hierin.
Ik duim voor je! :)

Terug
Bovenaan