NOD augustus 2020

@papaya jaaaaa gefeliciteerd, wat ontzettend fijn voor jullie. Geniet er lekker van samen? 
@carly wat fijn dat je er even niet mee bezig bent geweest. Ik vind het ook moeilijk om niet te testen voor mijn NOD en helemaal omdat deze van mij niet helemaal precies is gezien mijn onregelmatige cyclus.
@haplyyellow heel begrijpelijk dat je vandaag toch al een test hebt gedaan.. jammer van het resultaat al wil het nog niets zeggen. Nu maar duimen dat je menstruatie morgen uitblijft!
@muurbloempje ik hoor veel goede verhalen over een orthomoleculair arts. Ben je daar al vaker geweest? Veel succes in iedergeval?

Daaaaaag dames,
Ik meld mij bij deze ook aan. 
NOD is 18 aug, spannend! Het is de eerste ronde dus verwacht er nog niet te veel van. 

Al heb ik wel sinds de eisprong, dat ik "last" van m'n buik heb en misselijk ben?? 
lees graag met jullie mee

Papaya gefeliciteerd! Al de tweede van deze groep met een positief resultaat volgens mij!
Happy Yellow, jammer, ik blijf voor je hopen..
M-fryskfamke, dat heb ik ook precies hetzelfde! NOD komt bijna overeen... voor mij nog een week wachten..! NOD 15 augustus (gok tussen 13-16 aug.) Maar... ik heb vanochtend ook een artikel gelezen wat me toch erg aan het denken zet, ik zou het graag hier willen delen. Het artikel zegt namelijk dat elk symptoom voor en tijdens de innesteling niet van een zwangerschap kan komen. Het zegt dat innesteling voelen of innestelingsbloeding niet bestaat, en dat wanneer je symptomen lijkt te hebben, dat dit door een verhoogd progesterongehalte komt wat je elke tweede helft van de cyclus hebt, ongeacht zwanger of niet...Ik dacht dus zelf: maar misschien zijn die symptomen bij een zwangerschap wel gewoon wat sterker, omdat misschien je progesteron extra verhoogd? Wat denken jullie daarover? Geloven jullie dat je voor 9 dpo daadwerkelijk wat kan voelen? Of is dit enkel toeval? Ervaringen? Hier in ieder geval het artikel, als ik dat mag delen:https://www.avawomen.com/avaworld/9-dpo/

Gefeliciteerd Papaya!!!
@LauraR blijft een vreemd iets, aangezien blijkbaar toch veel dames wel wat kwaaltjes lijken te hebben. Zelf sinds gisteren hele lichte menustruatie achtige krampjes, maar nog veel te vroeg. Nog een paar dagen afwachten... Spannend!
Ik heb m-fryskfamke en mezelf even aan de lijst toegevoegd:
Gebruiker758 NOD 3 augustus
Zonnebloempjex NOD 7 augustus ustus
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Beginnendedroom NOD 11 augustus
LautjeF NOD 11 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus
Danielleeeex NOD 15 augustus
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus
M-fryskfamke NOD 18 augustus
Muurbloempje 19 augustus
MELLiee NOD 25 augustus
Carly NOD 26 augustus 

@laura interessant artikel. Ik spreek nog uit weinig ervaring. Maar ik denk wel dat je lichaam je echt voor de gek kan houden, aan de andere kant geloof ik de dames wel die hun klachten beschrijven.. Momenteel zit ik ongeveer DPO 9 en heb ik zojuist wat bloedverlies gehad. Echter menstrueert ik onregelmatig, dus ik verwacht er niks van. Het zou ook wel een wonder zijn als het de eerste keer gelukt is. Verder geen kwaaltjes....

Ha Dames, 
Ik wil mij bij deze ook graag aanmelden. Verwachte NOD 8-11 augustus. Onregelmatige cyclus en met temperaturen heb ik mijn exacte ei niet echt gevonden.. kan twee momenten zijn. Laten we het maar op 11 augustus houden dan! 
Gisteren een early test gedaan (I know veel te vroeg) en omo wit. wel last van vermoeidheid en misselijkheid/veel kleine boertjes laten en snel vol zitten wanneer ik iets eet. dit heb ik echt nooit voor mijn periode dus ik twijfel echt heel erg. Of.. mijn lichaam is met mij aan het spelen. 
Lees al een tijdje met jullie mee, toch kriebels om ook te schrijven nu. Zeker omdat je het er verder met niemand echt over kan hebben. Mijn vriend heeft in zijn vorige relatie de kinderwens vaarwel gezegd toen dit na een aantal jaren niet lukte. Hij dacht nu al ruim 6 jaar dat hij nooit vader zal worden. na veel praten en gevoelens staat hij er helemaal positief in nu en zijn we gestart. 
Hij wilt alleen niet veel over praten mbt cyclus, symptomen of teveel praten over kinderen en kapt veel dan ook af met ''we zien het wel'' of ''het lukt en ons gegund is...'' Ik snap het volledig en hij wilt de druk en spanning niet nog een keer meemaken, wat vrij funest was voor die relatie.. 
Daarom blij met dit forum om zo toch mijn ''ei'' kwijt te kunnen. haha - heerlijke woordspeling. 
Ik duim voor iedereen mee op veel mooie streepjes deze maand! 

Nog even de lijst aanvullen :) 
Gebruiker758 NOD 3 augustus
Zonnebloempjex NOD 7 augustus ustus
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Beginnendedroom NOD 11 augustus
LautjeF NOD 11 augustus
Omeletje NOD 11 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus
Danielleeeex NOD 15 augustus
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus
M-fryskfamke NOD 18 augustus
Muurbloempje 19 augustus
MELLiee NOD 25 augustus
Carly NOD 26 augustus 

Jaaa papaya, gefeliciteerd ❤️
Wat jammer happy yellow maar wie weet.. 
Fijn als je t wat meer los kunt laten Carly
Muuebloemje hoop dat t deze maand raak is! Wat is dat voor behandeling? LauraR leuk dat je een artikel deelt, ga m zo lezen. Ik denk wel dat de klachten komen door verhoogd progesteron ipv omdat je zwanger bent. Ik vraag me af waarom je de ene maand stuk meer last kunt hebben van kwaaltjes dan de maand erop bv. Wellicht komt dat aan bod?
Wel interssant mijn eerste zwangerschap voelde ik niets dus ik paar dagen na NOD getest. 2e zwangerschap vreselijk moe maar had toen heel veel gewerkt en ziek geweest. Mijn vriend dacht idd dat ik zwanger was en dat klopte.
Deze maand de minste klachten van de 3 cyclussen zonder pil ben benieuwd.

Terug
Bovenaan