NOD augustus 2020

Oh jongens, ik vind het echt heel moeilijk dat wachten. Als het goed is over een week NOD, en wil eigenlijk nu al testen (wat helemaal geen zin heeft). Ik dacht dat ik het deze maand echt wat los had gelaten, maar deze week zijn er allemaal baby's geboren in mijn ongeving en zit het toch weer in mijn hoofd! En door de hitte heb ik allemaal "klachten" zoals misselijkheid, waardoor ik ook in de war raak... Hoe houden jullie het vol? 

Hi Beginnendedroom en Mama Dtje,
Deze "therapie" is gericht op het gezond(er) maken van het lichaam. Ik heb afgelopen week mijn intake gehad en hierin kwam eigenlijk naar voren dat mijn darmen en lever niet optimaal werken (niets zorgwekkends hoor, maar mijn PDS werd eigenlijk bevestigd en ik blijk sommige stoffen niet goed te verteren) en mijn hormonen zijn nog een beetje uit balans (in januari gestopt met de pil en mijn menstruatie bestaat uit 5 dagen oud bloed en 5 dagen nieuw bloed, dus dat is een beetje gek). Volgende maand zouden we dus, als ik niet zwanger raak, aan de slag gaan met het op orde krijgen van mijn darmen. Omdat je darmen een grote speler in je lichaam zijn zou het kunnen dat mijn hormonen dan ook rustiger worden, maar uiteraard geen garanties. Ik ben in elk geval nieuwsgierig en omdat het allemaal homeopathisch is kan het naar mijn idee geen kwaad. 

Uiteraard zou ik met echte kwaaltjes etc. naar mijn reguliere HA gaan, dit doe ik puur om een gezonder lichaam te krijgen haha☺️.

Ik sluit weer aan, tweede ronde voor nummer 2. Had ineens vorige maand een cyclus die 5 dagen langer was. Dus eigenlijk geen idee wanneer mijn NOD is, maar ergens de komemde 5 dagen. Met mezelf afgesproken braaf te wachten en bij uitblijven van de menstruatie volgend weekend te testen. Dus nog even geduld ...

Oké, nu wordt het spannend haha. Vandaag NOD. Vanmorgen opgestaan en NIET ongesteld. En ik ben ALTIJD vanaf opstaan ongesteld. Nog steeds geen pms klachten, wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik, wat lijkt op menstruatie en wat misselijk, maar dit heb ik eigenlijk altijd met mijn eerste menstruatiedag. Ik moest vanmorgen zo erg plassen, dat ik de test vergeten ben ?.
Morgenochtend ga ik testen als ik nog niet ongesteld ben! 

Hey allemaal, 

Ik had van de week ook al een berichtje gedeeld. En lees ondertussen gewoon gezellig met jullie mee. Vandaag is mijn nod. En meestal wordt ik in de nacht voor mijn nod ongesteld. Tot nu toe nog niets en de testen zien er ook goed uit. Blijft natuurlijk spannend. 
https://www.mupload.nl/img/07jb3sjc.jpg

Hoe gaat het met jullie? 

[quote quote=10346332]Hey allemaal, Ik had van de week ook al een berichtje gedeeld. En lees ondertussen gewoon gezellig met jullie mee. Vandaag is mijn nod. En meestal wordt ik in de nacht voor mijn nod ongesteld. Tot nu toe nog niets en de testen zien er ook goed uit. Blijft natuurlijk spannend. https://www.mupload.nl/img/07jb3sjc.jpg Hoe gaat het met jullie?[/quote]
Jij bent zwanger hoor, gefeliciteerd! Hele spannende en leuke tijd nu voor je! Ik hoop morgen ook een positieve test in handen te hebben, we lopen dan gelijk ? 

[quote quote=10346333] Jij bent zwanger hoor, gefeliciteerd! Hele spannende en leuke tijd nu voor je! Ik hoop morgen ook een positieve test in handen te hebben, we lopen dan gelijk ?[/quote]
Wat leuk! Krijgen we  (hopelijk) allebei een April baby. Spannend.
Heb jij het volgehouden om niet te testen tot je nod? Wat knap! Lukte mij echt helemaal niet, haha. 

[quote quote=10346332]Hey allemaal, Ik had van de week ook al een berichtje gedeeld. En lees ondertussen gewoon gezellig met jullie mee. Vandaag is mijn nod. En meestal wordt ik in de nacht voor mijn nod ongesteld. Tot nu toe nog niets en de testen zien er ook goed uit. Blijft natuurlijk spannend. https://www.mupload.nl/img/07jb3sjc.jpg Hoe gaat het met jullie?[/quote]
Daar is geen twijfel over mogelijk! Gefeliciteerd. :)

Terug
Bovenaan