NOD augustus 2020

Vandaag toch de verleiding om een vroege test te doen niet kunnen weerstaan (11 dpo)... en nu toch wel een beetje in shock, het lijkt of ik een heel licht streepje zie! Maar ik moet er wel echt goed voor kijken en krijg hem nog niet op de foto. Nog dames die dit ook gehad hebben? Over een dag of 2 er nog maar een testje aan wagen. Geloof bijna niet dat het zo kan zijn, omdat ik net sinds een kleine maand gestopt ben met de pil..
Hoe gaat het verder bij de dames die rond deze tijd hun NOD hebben? @happy yellow nog niet ongesteld geworden?
Lautje

[quote quote=10346336] Wat leuk! Krijgen we (hopelijk) allebei een April baby. Spannend.Heb jij het volgehouden om niet te testen tot je nod? Wat knap! Lukte mij echt helemaal niet, haha.[/quote]
Ik heb gisterochtend een test gedaan, maar die was wit. Was ook een normale en geen vroege test, dus had ook niet verwacht dat die zou uitslaan, maar ik kon het toch niet laten haha. Ik ga morgenochtend opnieuw testen, tot nu toe nog geen drupje bloed te bekennen! 

[quote quote=10346353]Vandaag toch de verleiding om een vroege test te doen niet kunnen weerstaan (11 dpo)… en nu toch wel een beetje in shock, het lijkt of ik een heel licht streepje zie! Maar ik moet er wel echt goed voor kijken en krijg hem nog niet op de foto. Nog dames die dit ook gehad hebben? Over een dag of 2 er nog maar een testje aan wagen. Geloof bijna niet dat het zo kan zijn, omdat ik net sinds een kleine maand gestopt ben met de pil.. Hoe gaat het verder bij de dames die rond deze tijd hun NOD hebben? @happy yellow nog niet ongesteld geworden? Lautje[/quote]
Heb je je onttrekkingsbloeding wel al gehad? (eerste menstruatie na laatste pil), als dat zo is, kun je echt wel zwanger zijn hoor! Zou heel snel zijn, maar super als dat gelukt is! 

Goede morgen dames.
@gebruiker..42 gefeliciteerd , wat ontzettend fijn voor jullie. Geniet er lekker van samen!
@happyyellow, je houdt het wel heel spannend zeg! Ik ga heel erg met je meeduimen dat je menstruatie uitblijft en dat je morgen een positieve test in handen hebt.
@muurbloempje, ik vind het een verstandige zet. Baat het niet dan schaadt het niet.. Je wordt er nooit slechter van geloof ik. Ik hoop dat het jullie helpt.
@lautjeF oeh dat is ook wel heel spannend. Maar een streepje is een streepje toch...nog even wachten dan weet je het zeker.
Helaas is mijn menstruatie vanacht doorgebroken. Jammer is het natuurlijk wel maar we gaan vol goede moed door naar ronde nummer 2. Zoals jullie zullen zien is dit te vroeg, maar ik menstrueer best onregelmatig dus dan krijg je van die onverwachtse dingen.Wel jammer want nu kan ik niet meer mee in dit forum. 

Gistereravond is mijn menstruatie ineens doorgebroken helaas. Mega onverwacht, nog nooit een cyclus van 26 dagen gehad. Nu maar weer door met de volgende ronde. Wel slim om nu ovulatie testen te proberen aangezien ik nu echt in de war ben met mijn cyclus. 

Wat ontzettend balen omeletje. Hier dus een beetje het zelfde verhaal. Ik had verwacht ook de 11e ongesteld te worden, maar ben ook verrast met een menstruatie. ik wil aankomende maand ook beginnen met ovulatietesten. Welke datum ga jij beginnen met testen?

Terug
Bovenaan