NOD augustus 2020

Wat jammer Beginnendedroom en Omeletje..
Hier voel ik sinds vandaag eigenlijk helemaal niks, terwijl ik de dagen hiervoor vanalles voelde.. Zit rond 8 dpo. Ik heb echt gemengde gevoelens erover, de ene dag denk ik ja, ik denk echt dat ik zwanger ben! En de volgende dag denk ik dat dat echt niet kan.. 
Wat moeilijk dat wachten!! 

Hoi dames,

ik meld me ook aan bij jullie, heb een zoontje van 2,5 en wij willen voor een tweede gaan dit word onze eerste ronde nod is 17 augustus en eisprong was rond 2-3 augustus. Via mn app gekeken en gevoeld vanwegen de krampen die ik voelde. 

Hoop voor iedereen het beste ?

Ohhh weer wat spannende beruchten!
Gebruiker gefeliciteerd ? 
LauF, super spannend miss over 2 dagen opnieuw testen (of morgen) ik zou me dan iig niet meer kunnen inhouden.
Muurbloempje, die behandeling klinkt wel goed en bijzonder hoop dat t raak is en dat t anders snel aanslaat. 
Spannend happy yellow, ga voor je duimen. 
Ik heb besloten om morgen niet te testen, zit dan op 12dpo vind dat toch iets te vroeg, komt goed uit want de dag erop is mn NOD ? dus dat betekent dat ik t morgen 1 dagje nog moet weerstaan.

Vandaag normaal mijn NOD. Dit is gebasseerd op mijn temperaturen van vorige maand waarbij ik dan een LF van 13 dagen zou hebben. Nu heb ik echter de eerste keer ovulatietesten gebruikt en weet dus niet of die 13 dagen echt super correct zijn.
Maar goed heb me deze ochtend toch aan een testje gewaagd gezien de menstruatie nog niet is doorgebroken, maar helaas niets op te zien. Ik heb de dipstick van sensitest gebruikt.
Wel heb ik al twee dagen een beetje bruine afscheiding en nu is het afwachten en kijken wat er gebeurd. Jammer, indien ze doorkomen is het op naar ronde 7. Wel lastig met langere cyclussen gezien je dan precies minder kans hebt.

Wij gaan door voor ronde 15 ?, vanmorgen opgestaan met de welbekende krampen en na het uitvoeren van de test flink wat bloed afgeveegd (voor de test natuurlijk geen drupje bloed te bekennen ?).
Nieuwe NOD is 3 of 4 september, deze maand was mijn LF een dag langer dan anders. Die valt precies binnen mijn vakantie! We zijn dan een jaar aan het proberen, ik hoop zo dat we de medische molen niet in hoeven ??

Shittt waarom ligt mijn eisprong precies midden in deze hittegolf? Lekker zweten. ;)
Ah balen Happy Yellow, hopelijk volgende ronde meer geluk! :(

Wat jammer happy yellow.. ik hoop dat deze ronde je meer geluk brengt.
Mama Dtje succes deze laatste wachtdag! Duim voor je! 
Ine, hoe lang is je cyclus gemiddeld? Is het inmiddels doorgekomen nu? 
Channie welkom! 
LauraR spannend zeg! Ik  duimv je! ik ga vanaf volgende ronde echt minder op kwaaltjes letten (hoop ik) want nu al echt twee keer zo anders gevoeld en wat traditionele zwangerschap kwaaltjes ervaren wat uiteindelijk gewoon progesteron plagen was. Mega frustrerend. 
 Beginnendedroom voor mij de eerste keer ovulatie testen en ik moet mij er nog een beetje inlezen. Maar gezien mijn wisselende cycli wil ik vanaf dag 10 denk ik gaan kijken, 1 keer per dag. Ik gebruik trouwens ook de daysy en heb al wel redelijk inzicht in wat er gebeurt met mijn lichaam dus de ovutesten als aanvulling en kijken of het klopt met temp en hoe ik dit beter kan lezen/interpreteren. En jij? We lopen wel gelijk op nu, gezellig! 

Terug
Bovenaan