NOD augustus 2020

Haha Carly ? als het deze ronde lukt heb je wel een mooi verhaal voor later, zo tijdens de hittegolf van 2020 gemaakt ?? 

Balen happy yellow! Hoop dat het volgende raak is en de medische molen niet hoeft.
Succes Carly met die hitte haha. 
Jammer dat de test negatief is Ine. Was het een vroege test? 
Dinsdag is mn NOD en ik kon mij niet inhouden net. Had alleen geen testen, maar wel ovulatietesten van de action. Er kwamen 2 streepjes in beeld. Had weleens gelezen dat ovu testen ook reageren op hcg. Ik ben niks wijzer geworden, maar vind het erg spannend! Als ik geen ma had gehad dan hadden wij dit jaar nog een baby gekregen, dus vind alles nu eigenlijk te lang duren voor mn gevoel. 

@Juliaa: het was een dipstick van sensitest die normaal vanaf 4 dagen voor NOD gebruikt kan worden. Geen idee hoe betrouwbaar deze zijn. En momenteel nog steeds gewoon wat bruinige afscheiding. Nog niets dat ik als menstruatie kan/mag tellen.
@omeletje: mijn vorige cyclussen waren als volgt. Februari: 28, maart: 38, april: 28, mei: 37, juli: 40. Vandaag zit ik aan dag 38 als mijn menstruatie niet start. 
Heb eigenlijk nergens last van vandaag. Buiten de warmte uiteraard ?

@happyyellow, wat balen zeg dat je menstruatie is doorgekomen. Ik hoop ook van harte dat het ziekenhuis jullie bespaard kan blijven. Sterkte en succes ?
@carly hihi.. het is inderdaad wel een beetje warm om het met zijn tweeen gezellig te maken?..
@ine en Julia spannende dagen voor jullie. Ik hoop voor beide dat er alsnog een positieve teste in handen komt!
@omeletje ik vind het ook een beetje lastig beginnen met de ovulatietesten maar ik denk dat ik de 18e begin zodat ik hem zeker niet mis ( er vanuit gaande dat ik hem wel ergens een keer heb).  Ik ben benieuwd wat mijn cyclus komende maand weer gaat doen. Hij wordt steeds korter. Deze maand dag 36...ben ook deze week begonnen met multi zwanger worden met foliumzuur..Fijn dat we zo gelijk lopen?

Ohh wat balen Happy Yellow, hoop dat t spoedig lukt en dat jullie geen traject in hoeven. Het kan voor nu nog gewoon toeval zijn.
Jammer Ine dat de test negatief is, helaas is bruin verlies nu ook niet zo'n goed teken.
Persoonlijk vind ik t vervelend dat ik  plotseling uit het niets ongesteld ben zonder vooraf krampen of bruin verlies. Vanaf aantal dagen voor NOD verlaat ik ook nooit t huis zonder inlegkruisje?

Ahh balen Happy Yellow ? ik ga heel hard voor je duimen! 

Ik begin het nu ook weer spannend te vinden, merk dat ik ook weer wat obsesiever bezig ben met zwanger willen worden. Mijn vriend is vandaag een nachtje weg, dus ik kan mijn obsessie weer even de vrije loop laten haha. Ik zou rond de 18e mijn NOD hebben, maar ik ben vooral nieuwsgierig of ik komende week weer oud bloed (sorry, details) ga verliezen. Ik maak me een beetje zorgen om de LF, door het oude bloed (nogmaals sorry) zou deze fase maar 8 dagen zijn en dat is natuurlijk veel te kort. Ondanks het gegeven dat ik volgende maand dan even oversla om mijn lichaam op orde te krijgen is de wens natuurlijk zeer nadrukkelijk aanwezig. Ach, het klinkt als gezeur als ik het zo teruglees maar ik moest het toch even kwijt.

Zoals verwacht, deze ochtend opgestaan en de menstruatie is gestart. Ik ga dus voor een nieuwe ronde.
Deze keer wel maar 3 dagen op voorhand bruine afscheiding in plaats van 7. En LF van exact 14 dagen. 
Veel succes voor iedereen die nog moet wachten en testen deze maand. En proficiat voor alle positieve testen die er zijn en die nog moeten komen.

Terug
Bovenaan