NOD augustus 2020

@happyyellow balen zeg! Hopelijk gaat het de volgende goed komen!
@carly hier in hetzelfde schuitje met de hitte, wanneer is jouw eisprong? 
Volgens mijn app zou ik gister mijn eisprong moeten hebben..
Deze maand voor het eerst met ovulatietesten begonnen, maar nog geen positieve test gehad.. Ik gebruik de clearblue ovulatietesten

Poeh dames wat is het warm niet ? 
voor diegene met een positieve test: GEFELICITEERD ❤️?? 
gister zo'n buikpijn, net of kwam m'n menstruatie. Na kijken op m'n app zag ik dat het ook wel eens rond de datum van innesteling kon zijn. Meer mensen die dit gevoeld hebben? ??‍♀️? 
? xoxo

Hoi allemaal, 
Ik heb volgens de app 16 augustus NOD, maar vorige maand kwam NOD 6 dagen te vroeg en ik had een gek voorgevoel. Dus even een testje gedaan en ben ik nou gek, of is hij positief? 
https://www.mupload.nl/img/o0qbov6yqxl2.jpg

@esthy ik zie ook een streepje! Spannend hopelijk loopt deze op.
Net weer een ovulatietest gedaan en eindelijk postitief! :) 

@gebruiker10204042 en @papaya van harte gefeliciteerd!! 
@Happy Yellow Ik hoop ook echt dat jullie de medische molen niet in hoeven. Ik zit daar zelf ook tegenaan te hikken.. 14-15 maanden bezig inmiddels.
Ik heb 13 augustus mijn NOD en ik vind het spannend.. het is zo moeilijk om te wachten.
Ik voel me eigenlijk niet anders dus ja.. ik ben er bang voor. Nog een paar dagen wachten..

MELLie ik denk dat ik overmorgen of donderdag mijn eisprong heb. Meestal test ik op dag 15/16 van mijn cyclus positief. Ik kan het ook altijd heel goed voelen. Dus eigenlijk zou testen niet nodig zijn. Maar kan het toch niet laten haha.

M-fryskfamke ik heb vanaf dag 17-19 wat roze en bruine afscheiding gehad ook met krampen. Maar zit ook nog op het wachtbankje.
Esthy ik zie 2 streepjes! Alvast voorzichtig gefeliciteerd hoop dat ze mooi oplopen richting je NOD.
Hoop dat iedereen de medische molen bespaard blijft. Wat oneerlijk dat het zo lang kan duren als de wens zo groot is. 
Morgen is mn NOD. Dan ben ik uitgegaan van 28 dagen. Normaal is mn cyclus altijd tussen de 25-28 dagen. Dus heb wel wat hoop, maar vind het sowieso spannend. Na de vorige miskraam kan ik denk ik sowieso niet genieten in het begin. ? maar vind het ook spannend om te gaan testen. Heb ze van Sensitest besteld komen morgen binnen denk ik.

Terug
Bovenaan