NOD augustus 2020

Ik vermoed dat mijn NOD wel eens later kan komen te liggen. Normaal op CD 12 een positieve ovulatietest, nu op CD 13 nog niets te bekennen... We testen vrolijk door op zoek naar het ei van deze ronde en dan pas ik daar mn NOD wel op aan. Op zich wel lekker als t later komt, mn oude NOD zat echt middenin onze "vakantie". We gaan een paar dagen naar Luxemburg met de hond over anderhalve week. 

Hier breken de spannende dagen aan. Vorige cyclus precies een week na positieve ovulatietest ongesteld geworden. Deze cyclus zou dat gister of vandaag zijn, maar vooralsnog op 2x beetje bloed vermengd in m'n afscheiding na, niks te bekennen ??

x-Marina, spannend, ik duim voor je. Dat is heel vroeg een week na ovulatie!
Bij mij kan het wachten beginnen, hoop dat ik het de komende twee weken een beetje uit mijn hoofd kan zetten. We hebben in elk geval ons best gedaan, ben benieuwd! 

Nog een week te gaan, de laatste week vind ik altijd lastig. Voel je nu wat of niet? Bij elke steek denk je het zal toch niet?,  testen jullie allemaal pas met je Nod ? 

Ik wil wel voor mijn NOD gaan testen. Vorige cyclus 7 dagen na ovulatie al ongesteld, nu op 8DPO dus ga denk begin vd week vast testen ??

[quote quote=10343210]Ik wil wel voor mijn NOD gaan testen. Vorige cyclus 7 dagen na ovulatie al ongesteld, nu op 8DPO dus ga denk begin vd week vast testen ??[/quote]
Spannend! Ik duim voor je!

Hier vandaag een dikke knalstreep op mijn ovulatietest, precies zoals verwacht: CD 12! Rechtsonder begint een wat trekkerig gevoel, precies zoals het hoort! Komende dagen maar extra gezellig maken en duimen dat ronde 14e voor geluk gaat zorgen ?. 

@Heidezicht: wel lekker meteen wat afleiding als je de laatste dagen van NOD op vakantie bent.
@ xmarina: hoop dat je lutalefase idd langer zal worden. Maar als t raak is is t natuurlijk helemaal fijn! 
@ Papaya: heel veel succes op het wachtbankje. ?
@ happy yellow, idd maak t nog maar eens gezellig hihi.
@Bodiew: ik heb nu 1x voor NOD getest en vorige ronde gewacht op ongesteldheid die kwam toen 1 dag later dan mijn eerste ongesteldheid. 
Ik neem me altijd voor niet voor m'n NOD te testen mja ligt er aan wat de plannen zijn dat weekend en wat ik allemaal "voel". Vorige ronde voelde ik niet super veel, dus kon me beter inhouden.
Sinds gisteren "vruchtbaarslijm" gespot op t toiletpapier, vandaag paar x kort trekkerig gevoel, de zin neemt toe, denk dat de eisprong er aan komt. Vandaag dag 11 van de cyclus. We zullen t zien...  

X-marina wat spannend, ik ga hard duimen, voel je al iets?

iedereen met positieve test succes ? ??

Ik heb alleen 5 dpo even wat krampen gevoeld maarja of dat wat is weet ik niet, verder niet meer last dan normaal week voor m’n menstruatie, zo ongeduldig ?? hoop echt dat deze ronde lukt en we bij de mensen mogen horen die binnen half jaar zwanger zijn ????

Terug
Bovenaan