NOD augustus 2020

@Carly en @BelgoGermano, ik ga mn best doen om geduld te hebben maar word elk moment van de dag moeilijker haha! 

@dromertje dank je wel, ik zal jullie zeker op de hoogte houden! ☺️

@x-Marina ik heb geen ovulatietesten gebruikt maar heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld. Voel dan altijd duidelijk steken/krampen aan een zijde voor ongeveer 1 a 2 uur. De dag daarna tel ik als DPO1.

@BelgoGermano, ik zou zeker nog de moed niet opgeven deze ronde en van het weekend nog eens testen ?

Hallo allemaal,  Gefeliciteerd voor diegene die positief hebben getest en zwanger zijn!
Baken voor diegene die (on)verwacht toch ongesteld werden...
Sinds 25 juli besloten om de pil in de prullenbak te gooien. Vanaf 28 juli tot en met 1 augustus onttrekkingsbloed gehad.
Ik had mezelf voorgenomen om er niet mee bezig zijn en het op mezelf af te laten komen, maar wat fijn dat er meer meiden zijn die dit ook zo ervaren.                                                Toch de ovulatie  testen bij de action maar gekocht. Wilde graag weten of ik al vruchtbaar was aangezien je vaak hoort van ontpillen. Op 14 augustus was de test onverwacht positief. We hadden het wel gezellig gehad de dagen ervoor dus dat voelde ineens heel gek. Het kon dan toch ineens zo zijn... NOD is 26 augustus denk ik maar geen idee aangezien het de eerste poging is.
Spannende tijd. Zie dat er een aantal ook gelijk met mij zitten qua cyclus. Leuk om het dan te kunnen delen en bij elkaar kwijt te kunnen.
Ik heb ook maandag buikpijn gehad wellicht innesteling?? en nu last van witte afschijding 2 dagen. Waarschijnlijk houd mijn lichaam mij voor de gek. Andere mensen die dit ook herkennen ?   Hoop dat ik mag meeschrijven en we samen kunnen afwachten!

@droommaarzacht Mijn nod is 27 augustus, heb 1 dag witte afscheiding gehad en daarna niks meer. Ronde 1 voor mij dus voor mij is alles ook nieuw 

Ik ben vorig jaar mei met de pil gestopt, ontpillen heeft bij mij wel een tijdje geduurd maar is voor iedereen anders natuurlijk:) 

@ITVS oeh dat is erg dicht bij elkaar. Spannend. Heb je enig idee waardoor die witte afscheiding komt? 
Geen idee of het klopt dat wanneer mijn ovulatietest positief ik ook vruchtbaar ben of hoeft dat niet zo te zijn? Hoe merkte je dat het ontpillen lang duurde? Al iets gevoeld afgelopen dagen of is het nog te vroeg? 

Ik merk dat ik het toch wel steeds spannender begin te vinden. Vorige cyclussen een erg korte LF en exact 1 week na de positieve ovulatietest ongesteld. Dit keer vooralsnog (vandaag exact 1 week) nog niet dus dit is al winst. 

Vanaf wanneer zouden jullie beginnen met (te) vroeg testen?

X-marina  ik kijk even mee. Zelf op 25/26 augustus NOD. Twijfel erg wanneer je het beste kan testen. Heb die van action en CB early in huis. Heb mezelf voorgenomen gewoon te wachten, maar vind het lastig hihi 

Terug
Bovenaan