NOD augustus 2020

@droommaarzacht Nee ik heb geen idee hoe dat komt! 

Ik was zeer onregelmatig ongesteld tijdens het ontpillen, zat soms wel 9 weken tussen.. had ethr haar uitval en hormonaal voelde ik mij echt compleet in de war.
Ik geloof dat je 12 uur na een positieve ovaluatie vruchtbaar bent, corrigeer me als ik het fout heb:)

Ik heb sinds de eisprong zeurderige buikpijn, heb dat nog nooit eerder gehad voor mn menstruatie voor zover ik weet. Ik heb soms gevoelige vorsten maar dat heb ik vaker.. moeten nog even in spanning wachten:)
Voel jij al iets? 

@droommaarzacht welkom! Ik denk dat je verhaal met er niet teveel mee bezig zijn en dat dat niet echt lukt etc erg herkenbaar is voor velen hier ? Het zou mooi zijn als je deze rond al een positieve test hebt! ☘️ 

@x-Marina ik wilde wachten tot ik echt overtijd was maar heb de afgelopen dagen veel steekjes/krampen en lage rugpijn. Als dat zaterdag niet over is dan ga ik zaterdag al testen, dit is dan 2 a 3 dagen voor mijn NOD.
@ITVS ik heb dat ook die buikpijn en de afgelopen dagen ook wel steekjes/krampjes en lage rugpijn. Nog even geduld..... maar dat is moeilijk ?

ik heb vanavond voorzichtig aan mijn vriend gevraagd of hij het van te voren zou willen weten als ik ooit een test af zou nemen.. ik was erg benieuwd naar zijn antwoord maar hij zei erg overtuigd: ja tuurlijk! Ik zei nouuuu ik ga waarschijnlijk zaterdag een test doen, dan weet je dat ? oh zei die. Merk je wat dan? Ik zeg ja ik heb buikpijn etc. Oh oke zei die, nou ben benieuwd! hij is nooit zo'n enthousiaste dus ik vond dit wel weer ff bevestiging genoeg dat hij er langzaam maar zeker wel klaar voor is en dat hij nu de natuur zn beloop wil laten gaan maar er wel echt achter staat ?? 

@CherryBlossom Wat fijn dat je vriend zo positief reageerde!! Ik ben 23, mijn man 26 en hij vind het nog even wennen allemaal, hij heeft de keuze aan mij gegeven of we samen testen of niet. Vraagt wel steeds meer wat ik voel. Is natuurlijk de 1e ronde dus we proberen niet teveel te verwachten.
Ik heb zeurderige buikpijn sinds mijn ovaluatie en heb af en toe steken onderin mn buik. Heb dat nog nooit eerder gehad na mn eisprong. 

Hoe is het meiden? 
Ik zit nu 6DPO denk ik? Had vorige week donderdag en vrijdag positieve ovulatietest.
En had bij het wakker worden zo'n gekke pijn onderin mn buik. Net spierpijn. Iemand die dit herkent? Blijf het een beetje voelen.
Wij gaan vanaf morgen een weekje op vakantie dus kan ervoor kiezen om een test mee te nemen of niet haha. Ben er nog niet uit.

@Itvs ik heb vanaf zondag wat buikpijn gehad en ben meer vermoeid dan voorheen. 2 nachten op rij nachtmerries gehad. Ik kan me niet voorstellen dat het meteen lukt. Ik heb maar 6 maanden de pil geslikt en daarvoor een spiraal gehad 5 jaar. Bedankt dat ik mee mag praten 
@cherryblossom ik heb alles gelezen en merkte dat iedereen datzelfde een beetje had hier. Wat fijn dat je vriend positief reageerde!
eroverHoop voor jullie op positieve testen! 
Ik zag dat jullie vrijdag en zaterdag gaan testen. Ik heb dezelfde of 1 dag na jullie mijn NOD denk ik? Ik heb besloten zondag de cb early te doen. Spannend weekend! 

Ohh ik hoop dat die buikpijn van ons goed nieuws is! Ik heb ook sinds gisteravond af en toe flinke krampen. Zit nu op 8DPO, al verder dan ik uberhaupt de afgelopen cyclussen ben gekomen met mijn korte LF. 

@droommaarzacht Dat stukje over dromen herken ik heel erg. Ben altijd wel een flinke dromer maar nu meer nachtmerries en heeeeel levendige dromen. 

@cherryblossom Hier heb ik het ook wel is voorzichtig gepeild. Volgens mij maakte het hem niet heel veel uit. Als ik het maar meteen zou vertellen als ik meer weet! Zelf wil ik het in mijn eentje testen en mocht het zo zijn dan verras ik hem ermee. Ik heb al een nijntje knuffel in huis gehaald en daarmee wil ik hem verrassen en er een leuk momentje van maken. 

@x-Marina Dat is al goed nieuws dat je ongesteldheid nog niet is doorgekomen! Wanneer ga je testen? 
Nog een weekje wachten dan kan ik een vroege test doen. Ik hou mezelf maar voor dat het nagatief gaat zijn. Maar toch voel ik me anders en heb ik wel wat kwaaltjes. Maar ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden. Dat heb ik inmiddels hier wel gelezen.. 

@Basje, spannend!
Inmiddels ben ik sinds gister ook op en af misselijk. Ben alleen erg bang dat nu ik blij ben dat mijn LF langer is dan normaal ik mezelf allemaal "kwaaltjes" aanpraat omdat ik dit keer niet binnen de week ongesteld ben. Ga misschien morgenochtend wel testen zodat ik kan stoppen met mezelf misselijkheid en buikpijn etc. "aanpraten". Denk namelijk dat als ik negatief test die kwaaltjes ook gelijk over zijn haha. 

Terug
Bovenaan