NOD augustus 2020

@x-Marina spannend! Maar ik herken het wel voelde eerst niks bijzonders maar de afgelopen dagen soms wel wat steekjes en wat misselijk maar geloof ook best dat  het de spanning voor de uitslag van test is ?. Maandag/dinsdag verwacht ik de NOD dus denk dit weekend een vroege test doen.

@basje dat is ook een leuk idee om je vriend zo te verrassen! 

oh meiden ik hoop dat al onze buikpijn steekjes krampjes etc niet voor niets zijn ?? 

@juliaa oh grappig wij lopen dan op 1 dag na gelijk! Ik ga ook morgen een weekje weg dus denk dat ik daar bij de action een test haal als ik me niet in kan houden. Heb me voorgenomen niks mee te nemen.

Hi! Ik klets graag mee! 
blij dat er al een week op zit want wat duren die 2 weken wachten lang! Ik denk dat als ik echt symptomen heb dat ik voor mn nod wil testen en als ik echt komende week helemaal niks voel wacht tot ik mn NOD heb bereikt.. Los van af en toe gerommel in mn buik voel ik vrij weinig dus nog even afwachten!

Hoe doen jullie dat met topics als jullie ergens hebben gereageerd, ga je dan steeds naar die topic om te kijken of iemand op je gereageerd heeft? Ik doe dat wel namelijk maar vind het niet zo handig ?

Ik reageer eigenlijk alleen nog maar hier, dus dat is wel makkelijker, maar het zou idd fijner zijn als je een soort signaaltje of vlaggetje krijgt als iemand na jou gereageerd heeft.. maar heb nog niets kunnen ontdekken ? Misschien is er iemand met meer ervaring met dit forum die het wel weet ?

Helemaal mee eens, maar ook ik nog niets gevonden. Jammer helaas. Ben heel benieuwd dit weekend. Er was ook iemand die morgen al een test zou doen toch? Ik duim mee! 
Vandaag vooral rechts lichte krampjes in mijn buik en erg moe. Hoop het inderdaad voor ons een goed teken is. Afwachten duurt lang... ?

Terug
Bovenaan