NOD augustus 2020

Haha ja dit forum mag wel een kleine upgrade gebruiken. Je moet ook aardig wat klikken om hier uit te komen! Ik wordt er wel onzeker van hoor dat wachten.. Dan lees je allemaal weer dingen over dat vrouwen bepaalde supplementen innemen en extra vitamine. Als ik alles moet geloven zit je bijna aan 8 extra pillen per dag.. Slikken jullie nog iets extra's naast folimzuur? Hoelang moeten jullie nog wachten trouwens ☺️? 

Ik slikte de eerste 2 weken voor mn eisprong Teunisbloemolie. Sinds ik dat een aantal maanden slik is mn cyclus regelmatiger. 
Dat mag je niet gebruiken als je zwanger bent dus ik heb nu dus een pauze. Mocht ik niet zwanger zijn slik ik het weer 2 a 3 weken tot mn eisprong. Verder slik ik niks:)

Ik kom volgende week woensdag terug van mijn midweek weg. Vertrek vandaag:) Heb dus even wat afleiding. 
Volgende week donderdag moet ik echter 2 verstandskiezen laten verwijderen dus is erg dicht op elkaar allemaal haha

@xfelinex ik heb mezelf volgens mij best voorbereid door wat boeken te lezen over wat goed voor je is. Dat gaat volgens mij vooral over voeding, alcohol en bewegen. Daarnaast foliumzuur slikken. Heb geen andere vitamine voorbij zien komen? Ik heb nu wel omdat mn care foliumzuur op is die van davitamon gekocht. 1+1 bij de kruidvat deze week, daar zit wel vanalles qua vitamine in maar begin ik pas volgende week mee.zou me geen zorgen maken.

Hoi dames,
ITVS alvast een fijne vakantie! En sterkte bij de tandarts.
Ik neem foliumzuur met extra vitamine d3 van davitamon smelttabletjes. Alvast voor het geval ik weer net zo misselijk zou worden als bij mm eerste haha. Dan kan ik niks meer slikken.
Werd vanmorgen erg misselijk wakker bleghh. Is nu een klein beetje gezakt gelukkig. Samen met de buikpijn hoofdpijn en rugpijn denk ik af en toe wel zou het??? Maar wil niet teveel hopen haha. Denk dat ik pas na de vakantie test evt. 

Hierbij mijn info; 10 jaar pil geslikt met na elke 1a 2 strippen een stopweek
-21 mei laatste pil van de strip genomen – 25-28 mei onttrekkingsbloeding gehad
– cyclus 1 28 dagen
– cyclus 2 30 dagen
– zit nu in cyclus 3 : 1e keer gebruik ovulatietesten. Heb ik nu mijn piek gevonden op CD 30/31 ? (19/20 augustus) dus nu ergens mijn eisprong?  afgelopen 2 dagen opgeblazen gevoel / buik gehad en vandaag gevoelige tepels
aangezien ik over tijd ben ook een zwangerschapstest gedaan en die is negatief 
Zie de testen hieronder    https://www.mupload.nl/img/ztfzxlhyxo5g.jpeg

ITVS fijne vakantie! Fijn wat afleiding inderdaad. 
@juliaa oehh spannend zeg! 
Ik werd vanochtend ook misselijk wakker en heb nu  2 uur steken in 1 borst. Ben zo bang dat ik mezelf gek maak. 
Ben morgen naar benieuwd naar jullie testen! Hier nog 2 daagjes geduld hebben...

Terug
Bovenaan