NOD augustus 2020

Droommaarzacht, ik neem ook foliumzuur bij en voor de rest probeer ik gezond te eten (doe ik eigenlijk altijd wel) en drink zeker tussen eisprong en NOD geen alcohol (daarbuiten af en toe een glaasje).
VAndaag weer een negatieve test, probeer het daaro mdan maar een beetje los te laten. Al zit ik nog steeds met die misselijkheid, hoofdpijn en krampjes/steken.
Zondag nog een laatste test, maar hoop er niet echt meer op.

Misschien een domme vraag, maar als je allemaal kwaaltjes hebt en je test negatief dan kunnen die kwaaltjes dus niet van het HCG hormoon komen en hebben ze dus niks met zwanger zijn te maken toch. Als dat zo is ga ik lekker vroeg testen en kan ik al die klachten negeren als de test negatief is. Nu nog hopen dat mijn hoofd deze boerenlogica ook accepteert ?

@Marina haha mijn hoofd zou dat niet accepteren.
"Ik heb te vroeg getest dus hij kan wel nog later positief worden.." Zo werkt mijn hoofd haha

Hoi dames

ik sluit me ook graag aan
Ik heb 10 jaar pil geslikt met na elke 1a 2 strippen een stopweek en in mei besloten voor de 1e te gaan  
-21 mei laatste pil van de strip genomen
– 25-28 mei onttrekkingsbloeding gehad
– cyclus 1 28 dagen
– cyclus 2 30 dagen
– zit nu in cyclus 3 : 1e keer gebruik ovulatietesten. Heb ik nu mijn piek gevonden op CD 30/31 ? (19/20 augustus) dus nu ergens mijn eisprong?  afgelopen 2 dagen opgeblazen gevoel / buik gehad en vandaag gevoelige tepels
aangezien ik over tijd ben ook een zwangerschapstest gedaan en die is negatief 
Zie de testen hieronder    https://www.mupload.nl/img/ztfzxlhyxo5g.jpg
ik heb nog niet zoveel ervaring met die testen maar geven die inderdaad een positieve test aan????

Hey Gebruiker10269436

ik snap het niet zo goed. je hebt net (gisteren/eergisteren) je ovulatie gehad, klopt? Hoe kan je dan nu al overtijd zijn?

als ik uit ga van mijn langste cyclus zou ik overtijd zijn maar nu heb ik dus ineens een positieve ovulatietest. Op 19/20 augustus (cyclus dag 30/31). Mijn vraag is zijn de testen op de foto echt positief? Ik heb er nog geen ervaring mee dus weet niet hoe donker de strepen moeten zijn en bij welke LH waarde je ovulatie komt. 

Terug
Bovenaan