NOD augustus 2020

Je cyclus kan erg onregelmatig zijn nog dus kan zijn dat je nu een positieve ovaluatie hebt en over 2 weken je nod hebt. Ik had tijdens het ontpillen soms ook een cyclus van 6 weken of zelfs 9. 

Ik neem idd ook foliumzuur en voor de rest zoveel mogelijk gezond eten maar dat deed ik sowieso al ? 
nou heb de testen zojuist in huis gehaald! Die van de Kruidvat 2 voor €5. Vind het echt megaaaaspannend.... mn vriend zei zelf oeeeh spannend! Denk je echt dat je zwanger bent? En dan ga ik altijd aan mezelf twijfelen... van ik ga zal mezelf wel gek maken.. misschien is het gewoon een blaasontsteking icm vroege menstruatiepijn blablabla...  nu weet ik niet of ik morgen wel durf te testen of ik het antwoord wel wil weten ? pffff wat is dit stressvol zeg echt niet gezond ? maar mijn klachten tot nu zijn: 
- al een kleine week het gevoel dat er een strakke band om mijn buik zit
- een weeig gevoel in mijn buik
- kleine vleugjes misselijkheid die ik wel snel weg kan slikken
- rugpijn
- in de ochtend trouwens nergens last van alles komt pas in de loop van de dag
- in de avond klein beetje gevoelige tepels
- niet per se heel veel afscheiding maar normaal heb ik paar dagen voor menstruatie nauwelijks meer afscheiding en nu is het ongeveer hetzelfde als met ovulatie. 

(sorry als het teveel info is ??)

Mijn NOD is dus ongeveer maandag/dinsdag, nu DPO10. Wat zouden jullie doen? Testen of gewoon afwachten?

@cherryblossom zelf zou ik het heel lasrig vind om langer te wachten en zou ik zelfs bij een negatieve test het duidelijkheid geven. Maar ieder mens is anders en je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt. Heb je de early van kruidvat gekocht? 
Je hebt wel wat symptomen, maar snap zo goed dat je ze niet precies kan plaatsen. Ik duim met je mee! Hoop op goed nieuws wanneer je ook test.

Vandaag voor het eerst dit forum ontdekt en toch maar besloten om nog aan te sluiten. 
1e ronde, NOD 26/8
Ik vind het heel spannend! Was er eigenlijk vanuit gegaan dat het sowieso niet de eerste keer raak zou zijn, maar twijfel nu wel een beetje. Van de week met wielrennen werd het mij in een keer slecht, hier heb ik anders nooit last van. Niet meer vooruit te branden op de fiets en echt het gevoel dat ik flauw zou vallen. Sindsdien ook extreem moe, vlagen van misselijkheid en hoofdpijn.
Wanneer zouden jullie testen? Wachten tot 26/8? Want het liefste wil ik het nu meteen weten haha.

@Poppy Welkom! Ik heb 25 of 26 augustus mijn nod. Voor mij ook eerste ronde leuk dat je aansluit. Ik heb nu de CB test die zegt dat die 4 dagen voor je NOD 99 procent betrouwbaar is dus die wil ik zondag wel gaan testen. Wel aan de prijzige kant maar die van de action zou vanaf 3 dagen ervoor kunnen zeggen ze. Je kunt het natuurlijk ook afwachten, maar ik kan dat niet haha. 

Terug
Bovenaan