NOD augustus 2020

Ik heb net een vroege test gedaan maar hij is helaas negatief ☹️. Maandag/dinsdag is mijn NOD maar verwacht dat ik nog een ronde moet 

@mamaroosd balennn! Maar misschien komt er alsnog een streepje van de week! 

Zojuist een early test gedaan en volgens mij zie ik een heel licht streepje!  https://www.mupload.nl/img/kxvkn2y.jpg Maandag/dinsdag is mijn nod dus nog spannend. Hoop dat het streepje gaat oplopen!  Succes voor de dames die vandaag nog meer gaan testen 

@mamaroosd niet leuk, wellicht met je NOD nog eens testen en anders vol goede moed door naar september!
@MELLie ik zie 'm hoor!!! Duimen dat het gaat oplopen. 
@CherryBlossom jammer! 

@mamaroosd aaah wat jammer! Balen zeg. Hopelijk toch dichter naar de nod toe wel een streepje anders indd volgende ronde hopelijk raak. 
@cherryblossom heh balen zeg. Wie weet toch te vroeg. 
@ mellie jaaa ik zie hem ook wat leuk ben benieuwd of hij oploopt! 
Ik moet opbiechten dat ik misselijk wakker werd en dacht nou ik kan niet wachten. Ook bij mij negatief, maar wellicht te vroeg... ik dacht woensdag mn NOD te hebben maar geen idee omdat het de eerste is. Ik wacht tot woensdag nu en als ik niet ongesteld ben test ik nog eens. 
Ben benieuwd meiden! Hopelijk later in de week meer positieve testen:)

Jaa als ik niet ongesteld word test ik ook nog een x, want ik ben nooit over tijd. Mijn verwachtte NOD is maandag/dinsdag, maar ik ga er wel vanuit dat ik meeschuif naar september! Het is voor ons ook 1e ronde. Succes nog voor de andere meiden, ik blijf nog met jullie meelezen hoor ???☘️

Hier ook negatief, zoals te verwachten. Zou tussen vandaag en dinsdag ongesteld worden. Ik ga er maar vanuit dat ik door naar dr volgende ronde ga!

@cherryblossom jammer van de negatieve test. Wel heel fijn dat je vriend toch zo meeleeft. Wel herkenbaar. Ik kan beneden en zei niet zwanger negatieve test. Toen zei hij meteen ah dat is jammer maar volgende maand beter. Mijn vriend was er een tijdje geleden ook nog niet aan toe. Vol goede moed naar September. 
@DVDM Jammer zeg. 
Hopen op een vruchtbare septembermaand!

Terug
Bovenaan