NOD augustus 2020

Melle. Alvast proficiat!!!!
Aan diegeneb waar de test negatief was, hoe jammer ! Mss alsnog positief binnen enkele dagen en zoniet samen door naar september.
Hier vandaag ook een neg test. Nod dinsdag of woensdag. 

@Melle Ik zie ook een lichte streep! Hopelijk over 2 dagen nog donkerder :)
Jammer van alle negatieve testen.. hoop over een aantal dagen wel positief! 

@melle gefeliciteerd! ik zie ook een heel licht streepje. Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen. 

Balen van de negatieve testen!! Misschien is er nog hoop om over 2 daagjes nog is te testen. En anders schuiven we door naar september. Vol goede moed de nieuwe maand in. 

Hier nog een paar daagjes wachten. NOD of 27 aug of 29 aug. De app geeft aan 29 aug maar had mijn eisprong 2 dagen eerder dan normaal. Wat adviseren jullie? Wil eigenlijk zeker een early test doen 4 dagen voor nod. 4 dagen voor 29 aug aanhouden (als dit lukt haha) of 4 dagen voor 27 aug aanhouden? 

@Melle spannend!! Ik zie ook een steeep ?
jaaa heel erg balen ben er toch wel beetje verdrietig van vandaag, nu afwachten of ik nog ongesteld wordt ?

@basje Als je zeker weet wanneer je eisprong was zou ik de 27e aanhouden? Je weet het zelf beter dan de App wanneer die was. Anders kan je in het midden gaan zitten en de 24e testen bv. 

Spannend Melle hopelijk lopen ze mooi op! 
Ik snap het mamaroosd. Je wilt het zo graag.
Heb sinds vandaag wat last van gevoelige borsten. Verder niet veel klachten af en toe buikpijn en veel hoofdpijn. De vorige keer had ik voor NOD zo'n pijn in mn borsten dat ik het al zeker wist voordat ik de test deed. Die zwangerschap is helaas een mk geworden en de zwangerschap die wel goed ging heb ik nooit last gehad van mn borsten. Toen ging ik op een dag naar de hunkemoller omdat mn bhs toch wat strakker zaten en had ik ineens cup 80D ipv 75B haha?
Ben eigenlijk wel een beetje bang als ik nu weer zo'n last van mn borsten krijg. Misschien stom maar toch?

@Juliaa ja ik wil het zo graag! Ook wat egoïstisch want bij de eerste ging het zo vlot dat je er vanuit gaat dat het nu ook zo snel zal gaan. Maar ook een miskraam gehad tijdje terug en daarna 1x weer ongesteld geworden? dus nu 1e ronde na de miskraam 

@ melle weet je al of het streepje donkerder wordt misschien?
@ basje hopen op goed nieuws weet je al wanneer je wil gaan testen. Ik denk dat je het zelf ook beter weet dan de app. 
@julia en Roosd begrijpelijk dat jullie jet zo graag willen. Hopelijk gaat het toch snel lukken! 
Ben benieuwd of vriege negatieve testen toch nog verandereb naar positueve testen richting NOD. 

Terug
Bovenaan