NOD augustus 2020

@droommaarzacht ja heb vanochtend weer een test gedaan en deze is al veel duidelijker dan gister
https://www.mupload.nl/img/b5swf1.jpg
Ben zo blij! Dit is is de 3e ronde voor ons 1e kindje

Wauwie Gefeliciteerd! Heel blij voor jullie! Geniet ervan. Wanneer was je NOD? En hoeveel dagen na ovulatie was positief? Sorry voor de nieuwsgierigheid hihi 

@droommaarzacht Ik ga morgenvroeg een early test doen! Mocht deze negatief zijn dan doe ik er nog een woensdag. Vanuit daar kijk ik weer verder. Kan bijna niet wachten tot morgenvroeg! Zeg de heletijd tegen mezelf dat ik niks moet hopen.. maar diep van binnen haha. Lastig! 

Ik heb testen van de action, deze kunnen 4 dagen voor nod gebruikt worden. Wilde ze vrijdag van sensitest bestellen die 6 dagen voor nod te gebruiken zijn maar die waren op zn vroegst pas dinsdag binnen. Dus ik ga het met die van de action doen deze ronde. 
Er waren er meerdere die vandaag of de komende dagen een test gaan doen. Hoe is het bij jullie afgelopen? 

@basje spannend. Ik heb veel mensen die die van de action gebruiken,, volgens mij zijn die prima! Ik heb die van cb 6 dagen early besteld. In de bijsluiter lees je dat het pas zeker is bij 3 of 4 dagen voor NOD... komt dus op hetzelfde neer terwijl je er aardig wat meer geld voot neertelt.
Ik duim voor je!!

Spannend meiden! Ik duim voor jullie! Hopelijk meer resultaat als bij mij☘️ 

Ik denk dat mijn buikpijn toch van een (beginnende) blaasontsteking is geweest! Gisteren en eergisteren flink wat vitamine C genomen (dat helpt bij mij altijd supergoed tegen blaasontsteking) en merk nu al minder pijn. Verder krijg ik weer een onzuivere huid wat altijd opkomt een paar dagen voor menstruatie, dus verwacht dat deze morgen of overmorgen doorbreekt.
@carly jij liep gelijk op met mij toch? Heb jij al getest? 

Gefeliciteerd MELLie! 

Spannend voor alle anderen, de meeste testen beginnen nu wel te komen. Ik had zelf op woensdag 12aug een positieve ovulatietest en op donderdagochtend niet meer. Ik reken vrijdag 14aug als 1DPO en vandaag dus op 10DPO. Ben eigenlijk al heel blij dat ik niet weer 7DPO ongesteld ben geworden zoals afgelopen cyclussen, dan heb je helemaal geen kans. 

Hallo allemaal,

Ik weet niet tot hoe ver ik terug moet lezen om een beetje mee te kunnen lezen , ik ga dat straks even doen.
Ik en mijn vriend zijn al 2,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Na 6 maand zwanger geworden en maand later helaas miskraam. Sinds augustus 2019 lopen we nu bij het ziekenhuis en moet ik elke cyclus 2x Pregnyl spuiten om eisprong op te wekken en progesteron hoog te houden. 

Ik weet dus zeker dat ik donderdag 13 augustus eisprong had en afgelopen dinsdag op 5 DPO opeens rosé bloed bij afvegen. Ik hoop dus dat het de innesteling is geweest. Normaal zou ik nu al kunnen testen, maar omdat ik die dinsdagochtend nog Pregnyl geprikt heb mag ik pas zaterdag prikken omdat het anders vals zou kunnen zijn. Ik moet dinsdag ongesteld worden en hoop natuurlijk dat ik dat niet wordt! Elke cyclus voel ik helemaal niks qua zwangerschaps symptomen dus ook nu niet, maar die mini bloeding van dinsdag geeft me iets meer hoop. 

ik hoop het zo! 

Terug
Bovenaan