NOD augustus 2020

@Mienma wat heftig! Het is je gegund! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt en kan testen. Jammer dat je dan niet kan testen.
@DVDM balen zeg! Stom! Hopelijk is september een betere maand! 

@ITVS het is mijn eerste 'echte' cyclus na het stoppen met de pil dus eigenlijk geen idee. Heb met ovulatietesten mijn piek ovulatie gevonden op 14 augustus. Daarom denk ik woensdag t/m vrijdag. Maar geen idee os ovulatie echt in het midden valt of ik ook daarna pas naar 3 weken kan gaan menstrueren. Woensdag geen menstruatie dan ga ik nog een test wagen, maar denk dat ik ook door ga naar september.. 

Ik heb net een test gedaan! Er staat een licht streepje!! Waauuww dit is echt een heel gek gevoel. Hopelijk krijgen meer van ons deze laatste augustus week mooi nieuws?
Had helemaal in mijn hoofd hoe dat ik het zou doen. Maar uiteindelijk met slaaphoofd en al mijn vriend geroepen die op het punt stond na zijn werk te gaan en trillend, lachend en huilend de test laten zien. Hij zag ook zeker een streepje.
Woensdag weer testen hopelijk loopt het mooi op en vrijdag of zaterdag (hopelijk kan ik tot dan wachten) met een CB test waar zwanger in beeld komt te staan. Voor hem is dat pas echt echt echt de bevestiging! Wanneer raden jullie deze aan? Echt pas vanaf nod?
Het voelt erg onwerkelijk, het zou wel een hoop verklaren. Ik voel zeker het een en ander. Ik zal proberen een foto erbij te plaatsen!  https://www.mupload.nl/img/12qqeaw2sl.jpeg

@dvdm en @mamaroosd balen!! Vreselijk gevoel als het weer een maand niet gelukt is. Vol goede moed richting september. Ik werkte met ovulatie testen van de action en die gaven mij een heel duidelijke piek.   

Gefeliciteerd Basje! Hopelijk lopen ze mooi op. Ik zou nu nog een paar keer een goedkope test doen om te kijken of de streepjes oplopen. En dan volgende week bijvoorbeeld een clearblue met weekindicatie.
Balen mamaroosd! 
Spannend nog droommaarzacht! 
Vind het nu wel lang duren. Maar verwacht mn menstruatie ergens tussen dinsdag en vrijdag. Leuk altijd die cyclussen tussen 25-28 dagen? mn borsten worden steeds gevoeliger. Bhs zitten niet lekker net of de beugel mij zit te steken. En tepels zijn gevoelig. 

@-BASJE- jaaa ik zie 'm ook hoor! Nou duimen dat het de komende dagen oploopt. Spannend! Geniet ervan.
Hier vanochtend ook een vroege test gedaan, maar was helaas negatief. Ik schuif dus door naar september voor ronde 2. Raden jullie aan om al met ovulatietesten te starten of gewoon eerst een aantal maanden te proberen? Ik heb echt 0 ervaring met ovulatietesten. 
@DVDM @mamaroosd jammer. Tot in de september groep? 

Terug
Bovenaan