NOD augustus 2020

Hoop dat dit jouw ronde wordt Happy Yellow. Bij mij is de zin ook altijd een goeie herkenning van de eisprong Mama Dtje ?

Bodiew ik voel nog niks maar wel sinds gister af en toe bruine afscheiding bij het afvegen. Ik had dat bij de eerste ook 2 dagen toen het raak was, erg spannend dus!

Na 8 dagen een knipperende smiley te hebben gezien, was het deze ochtend het moment om de vaste te verschijnen. Mijn piek dus gevonden!
Gisteren hebben we het nog gezellig gemaakt, maar het is dus best om het vandaag en morgen ook nog gezellig te maken veronderstel ik om niets aan het toeval over te laten. Het is de eerst cyclus dat ik ovulatietesten gebruik.
De meerderheid van de dames gaat nu richting de twee wachtgelden zo te horen. Iedereen veel succes!!

Ine, dat hebben wij wel gedaan, zolang ook echt gezellig is kan nooit kwaad Dacht ik, super dat je uiteindelijk je piek hebt gevonden, aftellen kan beginnen    X-Marina , neee, wat ontzettend balen ?

X-Marina : balen dat het deze ronde niet is gelukt ?

ik zag dat ik er nog niet bij stond 

Gebruiker758 NOD 3 augustus
Zonnebloempjex NOD 7 augustus 
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus

Mag ik mij melden?  In mei gestopt met de pil. Juni ongesteld met cyclus van 29 dagen.. gegokt ( zonder ovulatie testen) op eenzelfde cyclus.
Had best goede hoop ( tussendoor keertje paar druppels bloed verlies gehad + meerdere dingetjes) en tijdens mijn NOD  van afgelopen dinsdag ( berekend op die 29 dagen van vorige maand) tot vandaag geen menstruatie..
helaas vanmiddag toch ongesteld geworden. 
maar geen nood het was pas ronde 1.
dus we gaan deze maand met ovulatie testen proberen. Welke gebruiken jullie? 

Aaah balen xMarina!
Gebruiker 2241, ik gebruik de ovulatietesten van sensitest. Als je ze doordeweek overdag bestelt zijn ze er de volgende dag gelijk. 
Heb deze ronde helaas extra moeten bestellen omdat mijn ei nog niet in zicht was/is en ik dus nog doortest.

Hoi lieve meiden, ik meld me hier ook! Sinds vorige maand zijn we weer aan het proberen zwanger te raken, maar eerste ronde was het nog niet raak. Dus hopen op augustus! 22 aug is mijn NOD, het zou zo leuk zijn als het deze maand raak is. Kan niet wachten! We hebben besloten nog geen ovulatie testen te gaan gebruiken, maar door te rekenen en door het in de gaten houden van mijn cervixslijm hopen we mijn eisprong te kunnen herkennen. Ik voel hem vaak ook wel, dus dat scheelt. 
Hopen dat veel van ons een positieve test hebben straks!

Terug
Bovenaan