NOD augustus

Hoi iedereen,
Mijn NOD is 25 augustus. Ik ben al redelijk wat rondes bezig (ik ben inmiddels de tel kwijt maar we zijn bijna een jaar verder). Omdat ik endometriose heb, ben ik er niet van overtuigd dat ik natuurlijk zwanger ga geraken. Maar deze ronde zijn zowel mijn vriend als ik aan het denken dat het wel eens zou kunnen lukken. Ik heb deze maand wat dingen anders gedaan (andere supplementen, vaker seks gehad,..). Al ga ik er nog altijd vanuit dat het eerder niets gaat zijn (dan ben ik ook niet zo teleurgesteld).
Maar toch spannend, nog drie dagen wachten en dan ga ik testen! Voor mijn NOD testen doe ik al lang niet meer. Ik heb ook een korte luteale fase (11 dagen) dus ik denk dat dat niet veel zin zou hebben.
 
Ohja, vrijdag ben ik jarig. Dat zou het mooiste verjaardagscadeau ooit zijn ? zo niet, kan ik cocktails drinken (toch een klein lichtpuntje).
 
Wat leuk om hier medelotgenoten te vinden in het wachten. Ik praat gezellig mee! Mijn nod is 30 augustus. Ik heb vorige week mijn eisprong kunnen vinden na de miskraam door tempraturen. Dus dit wordt weer de eerste ronde. Zit nu op 7dpo en een temp.dip. hopelijk de innesteling. Ik heb allemaal klachten na de eisprong die ik voor de miskraam helemaal niet had. Zo had ik gelijk een soort van menstruatie pijn na mijn ei. Dit duurde een paar dagen in combinatie met heel licht bloedverlies (ovulatie bloeding denk ik?). Daarna heel emotioneel, zoals na de miskraam. 1 dag. En nu lichte steekjes, wat ik eerder ook gewoon had als ik ongesteld moest worden, maar daarbij dat er melk uit mijn tepel komt??? Heel vreemd. Ook opeens weer rekbaarslijm. Terwijl ik dit eerder alleen twee dagen voor mijn menstruatie had en rond de eisprong. Herkend iemand dit ook dat je na een miskraam hele andere symptomen hebt na je ei? Of misschien toch gelijk weer zwanger? Ik herken dit helemaal niet van de vorige zwangerschap, wat uiteindelijk eindigde in een miskraam. Heel verwarrend allemaal.
 
Ik heb nog niet zo'n testdrang! Het is wel dat ik de hele dag door elke keer denk oh zou het? Heb last van hoofdpijn en een opgeblazen gevoel. Maar het is pas 7dpo dus of ik echt al wat moet merken... 
 
@roosdm even antw. Op je vraag een paar pagina's terug. Ik heb geen ovulatietesten gedaan. Ik ben onder behandeling in het ziekenhuis dus daar keken ze. Deze cyclus ga ik het denk ik wel weer doen, want ik heb geen afspraken voorlopig meer. 
 
@forpusje (waar komt die naam vandaan bedenk ik me terwijl ik 'm typ haha!)

Oooh die symptomen, die kunnen je soms zo gek maken hé. Elke maand denk ik wel weer : HEY! Zou het nu toch wezen?

Hier heb ik toch het idee dat ik ongesteld ga worden, druk in m'n onderrug en toch meer kramp in m'n buik wat zich een weg waagt richting m'n bovenbenen.. m'n hoofd maakt soms overuren pfff
 
Terug
Bovenaan