NOD augustus

[quote quote=10577271]@anirbas wat spannend zeg! En dat zou inderdaad het mooiste kado wezen!Is dit jullie eerste kindje waar jullie voor gaan?[/quote]
Ja eerste kindje! Het is echt heel erg spannend.
Daarnet had ik een heel klein beetje licht roze bloed bij het afvegen. Ik ben vandaag 8 DPO dus ik denk aan een innestelingsbloeding. Ik heb mijn temperatuur nog eens genomen en ik heb een kleine temperatuurdip. Dit kan ook op een innesteling wijzen, dus ik vind het nu helemaal spannend ?. 
Maar ik blijf liever realistisch dan al te gaan zweven. Er kan nog veel  misgaan, ik word mss toch gewoon ongesteld donderdag. En ik ga proberen volhouden om niet voor donderdag of vrijdag te testen (heel benieuwd of dat gaat lukken :').
 
Spannend inderdaad!

Nou ik zat net op de wc en ik heb toch maar gewoon geplast ipv nog even snel een test pakken. Morgen is m'n NOD dus ik wacht die maar af. En anders test ik donderdag
 
Oeh mamavanes jouw nod is nu wel heel dichtbij. Spannend hoor.  
Ik verwacht ook gewoon ongesteld te worden deze week.  Voel me niet zoals de voorgaande rondes en heb al een aantal dagen met vlagen lichte menstruatie kramp en rugpijn.  Ook niet echt de drang om te gaan testen omdat ik vanaf morgen ook gewoon een menstruatie kan verwachten.  Verder geen bloed te bekennen hoor alleen wat witte afscheiding maar dat heb ik deze ronde al elke dag vanaf 2 dagen na eisprong. 
 
Vanmiddag had ik even donkerrood/bruin bloedverlies. Ik heb dit wel vaker 1 of 2 dagen voor mijn menstruatie echt begint. Intussen ben ik er dus van overtuigd dat ik wel gewoon ongesteld ga worden. Het is de eerste keer dat het best zwaar aankomt, ook voor mijn vriend. Ik ben er nu ook nog meer van overtuigd dat ik natuurlijk niet zwanger ga geraken. Nu is het voornamelijk aftellen naar eind oktober, wanneer we met IVF starten.
 
Hm heb af en toe wat steken in m'n borsten. Beetje zon branderig gevoel. Blijft moeilijk om je niet gek te laten maken hè ?
 
Nou hier heb ik zo'n enorme druk op m'n onderrug en kramp in mn liezen dat ik denk dat de bloedkraan vannacht opendraait! Wow.

Mocht dit niet het geval wezen dan test ik morgen ochtend.
 
Spannend mamavanes! Blijft een mindfuck hè? Alles wat je voelt kan beide kanten op iets betekenen. Hopelijk heb je morgen een positieve test!
 
Haii, die van mij was 19 augustus... (eisprong was 5 augustus) echter nog steeds negatieve testen =(
Altijd een cyclus van 26-28 dagen..
Wel wat vermoeid.. kan ik dan alsnog zwanger zijn ?
Hcg hormoon moest nu toch wel voldoende zijn met 3 dagen overtijd ? 
 
Terug
Bovenaan