NOD augustus

Leuk om weer mee te gaan schrijven! We zijn bezig voor onze tweede. Vorige maand was ik vreselijk misselijk na de vermoedelijke innesteling, en allerlei andere zwangerschapsklachten, maar toch ongesteld geworden. Deze was veel heftiger dan normaal, vermoedelijk was het dus raak maar is het meteen mis gegaan. 


Zit nu op 6dpo en 29 augustus is m'n nod. Verwacht er deze maand niet zoveel van, maar toch spannend!
 
@alison. Ja die las ik ook! Ik weet niet of dat wat is.. Had wel even gekeken online..
@danielle wat zuur zeg. En heel bijzonder hoe het nu is gegaan :(
@roosvdm even afwachten dus weer! 
 
Ja pff nog een weekje! Maar goed ik verwacht er echt niks van, we waren ziek, dus alleen de dag van de positieve ovulatietest seks gehad. Maar goed, je weet nooit! Dacht deze ronde relaxt te zijn, maar toch... vorige ronde wist ik zeker dat het raak was (denk ook nog steeds een vroege miskraam). Maar goed afwachten maar. Wil proberen niet te testen voor volgende week zondag of maandag. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
 
@mamavanes wil deze ronde niet te vroeg testen. Bij m'n eerdere zwangerschappen (miskraam en een gezonde) wel vroeg positief getest maar het blijft dan zo spannend en duurt dan helemaal zo lang tot een echo.
 
Terug
Bovenaan