NOD augustus

Ik heb zelf ook m'n NOD op de 24e, en ik wil ook dan pas testen. Bij m'n dochter testte ik op m'n nod heel licht positief, terwijl ik bij m'n 2 miskramen al met 5 dagen voor nod dik positief testte..

De gynaecoloog heeft mij op m'n 21e gezegt dat ik waarschijnlijk zonder hulp niet zwanger zou kunnen raken. Dit kwam natuurlijk als een bom, zeker toen ik toch zwanger werd van m'n dochter. Maar die 2 miskramen blijven maar in m'n achterhoofd zweven..
 
En ik ben wel laatste 2 dagen extreem moe. Ga zelfs als m'n dochter een middagdutje doet mee haha! Licht roze afscheiding gehad 2 dagen geleden, maar die afscheiding heb ik nu ook al een paar keer gehad voor m'n menstruatie.

Het vrouwelijk lichaam is bijzonder, maar soms ook stom ?
 
Ik zit ook weer op het wachtbankje. Begin juli gestopt met de pil, wij gaan voor een 3e. Ik had vorige maand zoveel klachten vanaf de (vermoedelijke) eisprong, wat inderdaad achteraf klopte met mijn menstruatie. Dus had toen goeie hoop maar helaas.
Deze maand waarschijnlijk afgelopen woensdag /donderdag ovulatie (adhv afscheiding en wat klachten). Na een dag geen klachten meer dus dat is heel anders dan vorige maand.
Ik ben van plan de 29e te testen. Ik weet het, iets te vroeg maar de 3 dagen er na moet ik 's ochtends werken en wil het niet voor het werk doen.

Vind het wel apart dat je weer zo zenuwachtig kan zijn voor een 3e en er zo mee bezig bent. Maarja als je het dan eenmaal wil dan ook meteen natuurlijk haha.

Bij de eerste was ik ronde 3 zwanger, bij de 2e de eerste ronde..
 
Blijft toch altijd spannend denk ik, of het nou de 1e is of de 5e haha. Maar leuk om hier ook steeds meer meiden te zien.

Testen voor werk pfff heb ik 1x gedaan en dat doe ik ook nooit meer hahaha
 
@roosvdm wij hebben ivm ziekte ook alleen de dag na positieve ovu test seks gehad dus bij ons is de kans deze ronde ook kleiner. 
Ik probeer te wachten tot zondag de 28e, hopelijk houd ik dat vol, maar merk dat ik nu al graag iets zou willen weten :)
Heb al wel sinds gister wat lichte kramp. 
Tellen jullie vanaf de de positieve test 14 dagen? ik heb nu 16 dagen geteld omdat mijn cyclus een beetje schommeld na de miskraam. 
 
Ik sinds gister ook wat krampjes hier en daar, echt heel vaag en vanmorgen een soort 'kriebel' helemaal onderin m'n buik. Kon het toch niet laten om toch testen te halen (had niets meer in huis en wou eeeeeeigenlijk wachten tot na woensdag) haha..
 
Succes iedereen die dichtbij de NOD is! Mijn menstruatie is nog steeds niet doorgebroken. Morgen ben ik al precies een week aan het bloeden. Toch denk ik dat het vroeg of laat nog wel gaat doorbreken en denk ik niet dat ik zwanger ben.
 
Terug
Bovenaan