NOD augustus

[quote quote=10576697]En deze klachten herken je voor je menstruatie?[/quote]
Lichte bloeding herken ik wel voor de menstruatie. Maar dit is veel te vroeg.. Bloeding wisselt ook af naar donkerrood bloed. Het is wel dusdanig weinig dat ik nog gewoon een string met inlegkruisje aan kan. Krampjes herken ik niet. Dat heb ik nooit voor de menstruatie.
 
@Danielleee, hoe gaat het nu met de bloeding? hopelijk is het gestopt en is het een goed teken. 
@Ninna, spannend! heb je al een test gedaan ?
@mamavanes, hoe gaat het nu met jou? heb je de vorige ronde ook gesproken. Hopelijk is het je snel gegund zeker na zolang wachten. 
Ik heb sinds maandag echt heel veel afscheiding (sorry heel onsmakelijk) is hopelijk een goed teken. 
 
 
@alison en nicolee wat ontzettend moeilijk. Ben je net blij met het goede nieuws.. Hopelijk mag het toch snel raak zijn en goed blijven gaan!
@alison. Nee nog niet. Elke x als ik een test doe, krijg ik vervolgens mijn menstruatie. Als deze er vandaag niet is dan ga ik morgen testen.. Ik vermoed wel dat de menstruatie komt. Helaas. Bijna 3 jaar bezig. Zou toch een keer  leuk zijn!   
 
@Ninna, oh wauw dat is al een flinke tijd. heb je al onderzoeken gehad of wil je dat liever niet?
Ik heb 1 juni een miskraam gehad, daarna is het elke ronde wel raak maar blijft het helaas niet zitten. Gelukkig hebben wij al wel een heerlijk mannetje rondlopen. 
Nu dus veel witte afscheiding wat voor mij wel positief is, ik moet alleen nog wel een dikke week wachten. 
Ik hoop voor je dat het eindelijk lukt! ik ga voor je duimen. Houd je ons op de hoogte? 
 
Terug
Bovenaan