NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hoi wietske
Wat vervelend voor jullie, Ik hoop zo dat het voor jullie de volgende keer wel lukt.
Ik moet nog een paar dagen wachten voor dat ik wat weet.
Ga ook niet gelijk testen als ik het volhoud tenminste. Zowiezo test ik niet voor dinsdag, misschien op de dag zelf maar ja waarom eigenlijk,

sylvia, voor jou word het nu wel spannend he, ook al heb je er zelf niet zo goed gevoel over. Het zou nog steeds kunnen natuurlijk.
Ik ga duimen voor iedereen die nu nog niet weet waar die aan toe is en nog braaf aan het wachten zijn.

Mijn borsten voelen nog steeds anders, af en toe jeuk en wat steekjes, en klein beetje gevoelige tepels.
En dan af en toe een steekje in mijn buik, maar verder echt niks.
slaap heel slecht, en droom, zag pas dat iemand dat ook had opgeschreven, maar zou niet weten wat dat met zwanger zijn te maken heeft, maarja denk schrijf het maar op.

Van het weekend sinterklaas vieren ,en mijn vriend en zusje zijn jarig, dus allemaal leuke dingen, maandag krijgen we de sleutel van ons huisje, en dan is het al DINSDAG.
Spannend hoor.
nou tot hoors en hoop natuurlijk op goede berichten.
liefs hunnybun

Hmm tegen valler Wietske...
Hoop voor je dat het de volgende keer raak is!
Mijn NOD is rond 7 december dus ik zit nog ff in spanning....
Heb ook last van mn borsten en krampen in mijn onderbuik,
maar begin toch te denken dat dat net zo goed van de hormonen kan zijn...
Maar ja blijf hopen dat het voortekenen zijn van iets moois!

Nou dames allemaal veel succes en we blijven duimen, hopen en proberen!
liefs floor

Hoi Wietske: Heel veel sterkte   ! Jammer dat het niet is gelukt. We gaan gewoon voor dat ultieme kerstkado !!! Zullen we dat afspreken ?!

Hunnybun: spannend he, maar wel leuk dat jullie maandag de sleutel krijgen van jullie nieuwe huis: een mooie afleiding voor het wachten.....als je het zo lang vol houdt: hihi.
Als het raak is kunnen jullie al meteen de babykamer in orde gaan maken!! .
Ik hoop het heel erg voor je !!

Ik zit hiero in grote spanning. Zaterdag zou ik het moeten worden en meestal krijg ik de dag vooraf al wat bruine afscheiding. Maar ergens blijf ik nog erg rustig deze maand. Of dat komt doordat we al 5 maanden bezig zijn.......?
Mijn man zei vanmorgen nog dat mijn slechte humeur en wisselende humeur deze keer wel mega extreem is.

Zelf merk ik niet echt grote lichamelijke veranderingen. Mijn borsten zijn zacht, niet groter of gespannen  en ook niet bepaald pijnlijk. Soms voel ik wel eens een steekje/pijntje, maar dat is het dan ook.
In mijn buik voel ik af en toe steekjes en een trekkend gevoel en dan weer een ongi gevoel, maar volgens mij had ik dat de andere keren ook wel eens. Wel heb ik niet zo'n mega ongi gevoel, maar misschien dat ik nu ontpilt ben en minder las heb.
Af en toe meen ik een mini fleugje misselijk te zijn, maar dat zal wel inbeelding zijn: je gaat er onbewust toch meer op letten. Mijn temp schommelt vrolijk op en neer: van 37,1 naar 36,5 en weer terug. Bij het begin van mijn cyclus had ik een temp van 35,5.
Gisteren heb ik veel rugklachten gehad en vanmorgen ook weer. En gisteren had ik het mega koud: maar ja het is ook waterkoud buiten.
Verder heb ik erge honger/trek maar niet zo in chololade en dat heb ik normaal wel voordat ik ongesteld moet worden en af en toe moet ik opboeren.
En mijn gewicht blijft constant terwijl ik normaal 1-2 kg toe neem voordat ik ongesteld wordt: dit neemt dan weer af als ik goed 1 dag ongesteld ben.

Maar ik blijf er maar rustig onder of probeer het in ieder geval want ik ga nog steeds uit van een NEE !
Ben erg benieuwd of ik morgen bruine afscheiding heb. Tuurlijk kan ik ook later ongesteld worden, maar morgen 14 dagen geleden had ik een positieve LH piek, dus een dezer dagen zou ik het dan toch echt moeten worden.

Ik ben benieuwd !! Toch wel erg spannend !!

Ik hou jullie op de hoogte. Jullie ook allemaal heel veel succes met wachten of heel veel sterkte !!

Liefs, Silvia

Meiden, alle hoop is nu vervlogen.
Net op de wc zag ik een wit slijmpropje en dat heb ik altijd vlak voordat ik ongesteld wordt. Ziet er naar uit dat ik echt op moet voor ronde 6: zucht.

Groetjes, Silvia

hoi sylvia
Ik duim voor je hoor.
En voor de andere natuurlijk ook.
En dan ook natuurlijk voor mezelf.
liefs hunnybun

Hallo allemaal,

even een kort berichtje van mij!(weinig tijd)

He bah! wat een terleurstelling lees ik!
Wietske en Silvia: wat vervelend voor jullie!! Ik had het jullie zo gegund!!! Hoe voelen jullie je verder=

Hunnybun, Fijn dat je wat afleiding hebt en ik hoop echt dat dit voortekenen zijn voor je!!!

Jojo. hoe gaat het bij jou^...Vol Spanning...

Hier alles nog steeds hetzelfde. Ik voel eigenlkijk niets!! Geen menstruatie pijn maar ook geen tekenen voor een eventuele zwangerschap.
Morgen zou ik kunnen gaan testen maar probeer te wachten tot zondag als ik nog niet ongesteld ben natuurlijk.
Ik zelf heb sterk het gevoel dat het deze maand niet raak ik....

Liefs Jo

Hoi Jo,

Dat is wat he dat wachten ?! En wat een spanning he ?!!!
Ik ga er ook van uit dat het echt NEE is, maar toch iedere keer blijf je toch weer hopen.

Ik voel ook niks geks maar heb wel gisteren de hele dag rugpijn en buikklachten gehad: wel anders dan anders maar toch.....
Heb wel echt het gevoel ongesteld te worden !!!!

Ben benieuwd of ik vandaag de bruine afscheiding krijg en/of morgen de rode duivels.
Ik moet me beheersen om geen test te doen: van de ene kant wil ik dat wel dan weet ik waar ik aan toe ben maar van de andere kant durf ik niet: dan wordt ik ineens heel hard met de neus op de feiten gedrukt als het nee is.

Normaal verheug ik me erg op het weekend en vliegt die steeds weer zo snel voorbij maar deze keer mag het wel voor mij ! Was het maar maandag; oooo ik was nog nooit zo gek op maandag !

Groetjes, Silvia

Haay Sylvia,

Van mij mag het ook wel maandag zijn hoor.Dan weten we meer. ergens ben ik ook wel bang om meer te weten....dan is het zo definitief.

Vandaag mijn nod. Maar ik voel en merk nog steeds  niks. Wel zere tepels maar die had ik de vorige maanden ook.

Dat witte slijmpropje waar je het over hebt had ik de vorige keer dat ik zwanger was en wanneer ik ongesteld werd nooit.
Apart he! Hoe elk lichaam weer anders in elkaar zit.
Heel veel sterkte met wachten!!

Hoe gaat het met de rest van de meiden=

Liefs

Terug
Bovenaan