NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

hallo meiden,
Ik heb de ovulatietest vorige maand gebruikt en ik had twee positieve dagen op dag 14 en 15
natuurlijk hadden we flink geklusd rond die tijd  maar niet zwanger
maar je weet dan in iedergeval wel dat je een eisprong hebt gehad.
dus ik ga ze deze maand ook weer gebruiken.
ik vind het wel fijn dat ik lees dat meer meiden ze gebruiken,ik heb het altijd een raar idee gevonden..
enne dit is de eerste keer dat ik mee doe met zo'n forum en ik moet zeggen ik vind het erg leuk.
iedere keer weer kijken of iemand wat geschreven heeft.
nou doeggg
liefs jojo

Hoi hoi allemaal die mee doet met deze gezellige gesprekken.

Ik heb gisteravond de testen besteld op sensitest en denk dat ik ze morgen wel in huis heb. Ben ook erg nieuwschierig wanneer mijn eisprong is.
Ben ook erg blij dat ik inderdaad niet de enige bent die dat gebruikt, Je zou denken het moet toch ook nog wel spontaan blijven gaan, dat wil ik ook wel maar mijn vriend word wel eens helemaal knetter van me. Komt ie savonds na een hele lange dag hard werken thuis en meestal pas tegen elven, lig ik weer met mijn om de dag klussen verhaal klaar
Dit gaat dan wel om de dagen maan, dins en woens. De rest van de week is ie wel op tijd thuis, maarja je mist wel een klus dag.

Misschien heel stom dat ik dit vraag maar hebben jullie man/vriend echt altijd zin om om de dag te klussen????

Nou wil ik met mijn testen, zodra die positief zijn toch maar flink te gaan klussen en de rest erom heen het maar heel spontaan en romantisch houden, Dus het is eigenlijk een heel verplicht nummertje zodra het positief is maar dan maken we het zelf maar een beetje romantisch  rond die tijd dat het niet al te verplicht is. Snappen jullie me nog.

Ik hoop dat ik deze maand iets minder kwaaltjes heb, ik had vorige 2 maanden van zoveel last, mn borsten/tepels, mn buik deed pijn, gaf steken, was regelmatig misselijk  en ik huilde overal om.
. Dacht dus ook echt dat ik zwanger zou zijn, wat je onderbewustzijn je allemaal al niet wijs kan maken he.

Nou een lang verhaal weer, maar wel gezellie met jullie.

Kan tenminste alles kwijt wat me maar dwars zit.
Word mijn vriend ook niet zo gek van mijn babyverhalen.
liefs hunnybun

Oja, die sokjes in mijn schoen zou wel heel leuk zijn, en dan een schattig babypakje onder de boom ofzo. Ben wel heeeeeeel lief geweest dit jaar.
doeg

Hallo Jojo82: ik ben ook pas sinds een weekje op dit forum. Heb heel veel steun van mijn man en van een handjevol mensen om me heen, maar toch ik het wel veel fijner om met directe lotgenoten te praten. Vind het fijn om vragen te kunnen stellen, mijn verhaal kwijt te kunnen, maar ook het geluk te kunnen delen met anderen en hun helpen als ze even in een dip zitten of vragen hebben.

Hunnybun: Moet zeggen dat mijn man wel altijd zin heeft:   Mijn mannetje is ook vaak heel laat thuis. Hij zit dan nog vol energie maar ik lig vaak al in bed met stokjes tussen mijn ogen:
Tot nu toe hebben we de week voor de LHpiek om de dag geklust en rond de LH piek iedere dag, daarna kwam het zoals het kwam. Nu gaan we echt om de dag klussen, omdat het ondanks het vele klussen voor/tijdens en na de LH piek niet heeft geholopen. Hopelijk dat  het een maand lang  om dag klussen  wel resultaat gaat opleveren. Ondanks het het inderdaad een verplicht nummertje is, proberen we het toch altijd "leuk" te houden........we doen het voor een goed doel:  Maar we hopen dat het niet nog eenhalf jaar hoeft te duren en dat het dan weer allemaal gewoon spontaan kan.

O vervelend he die kwaaltjes ! Om helemaal gek van te worden. Een vrouwenlichaam zit soms raar in elkaar !!! Ik heb 4 maanden lang alleen maar kwaaltjes gehad en iedere maand weer iets anders en iedere keer weer hoop. Ik heb ook heel erg veel last gehad een maand van mijn borsten: branderig, pijn,j euk en zelfs gezwollen. Die maand had ik wel heel veel verlies van klonters tijdens mijn hele korte menstruatie: misschien dat ik wel een miskraam heb gehad....?!

De andere maanden heb ik afwisselend last gehad van misselijkheid, buikkrampen, moeheid en koud. Wat ik zo her en der lees is het misschien het ontpillen. Hoe lang heb jij de pil gebruikt ? Ik zelf 15 jaar lang en ben nu 5 maanden gestopt.
Na 3 maanden heel erg min ongesteld te zijn geweest was ik vorige maand al iets meer en langer en deze keer was het gelijk aan de vorige keer. Echter heb ik nu geen dagen van bloedverlies zoals met de pil en daarvoor. Nu heb ik de eerste dag een beetje bruine afscheiding, daarna een beetje bloed, de derde dag bel ik echt ongesteld, daarna weer maar een beetje bloed en de  vierde dag weer bruine afscheiding. Nu heb ik de vijfde dag ook nog een heel klein beetje bruine afscheiding. Maar ik heb niet echt zoals andere 3 dagen bloedverlies.......
Is dit normaal ? Herkennen jullie dit ?

Ik hoop dat ik komende maand niet van die vervelende kwaaltjes meer krijg ( het mogen alleen nog maar zwangerschapskwaaltjes zijn !!! ) en dat het een maand lang om de dag klussen programma helpt !!

Allemaal alvast heel erg bedankt voor jullie verhalen:ik heb er heel veel aan.
Ik hou jullie op de hoogte !!

Liefs, Silvia

heej silvia
Het je nog goede tips hoe ik mijn vriendje ook zover kan krijgen dat hij wel elke avond zin heeft.
Ik ben inderdaad zelf ook altijd heel moe, en valt meestal rond half 11/11uur wel in slaap.
Lig dus ook met stokjes tussen mn ogen te wachten, maar een beetje moe heb ik er wel voor over, nou mn vriend nog.

Ik ga nu ef werken, moet om half 2 beginnen, tis eigenlijk mn vrije dag en ik zit lekker op de bank een beetje tv te kijken en te computeren, maarja plicht roept. Collega's die vrij zijn moeten vervangen worden.
Vanaaf is mijn vriend op tijd thuis dus na babyboom ef gezellig aan de klus.

tot hoors
liefs hunnybun

Hoi Hunnybun.

Eeeehhhhhh.....zullen we een  nieuw forum in het leven roepen  ?
"Hoe kan ik mijn man meer zin laten krijgen ?  

Tja moet zeggen rondom de LHpiek is hij wel fanatieker hoor, daarna zwakt het wel wat af, maar komende maand gaat het dak eraf.  

Groetjes, Sylvia

ps. Hoorde van een vriendin dat haar vriend ook niet altijd stond te popelen ( zij hebben het een maand om de dag gedaan en toen was het meteen raak !! Dat wil ik oooooook !!!)

Hoi sylvia
Nou laten we daar maar geen nieuwe discusie voor openen hoor,
Ik gebruik mijn eigen fantasie wel, hihi

Het komt ook wel goed, hij heeft het echt een beetje te druk, maar we willen het allebei graag, hij weet zelf ook dat het deze week nog niet echt een heel vruchtbare week is omdat ik vandaag een week geleden pas ongesteld ben geweest.
Dus vanaf deze dag gaan we er toch maar voor, om de dag klussen

En ik hoop dat die ovulatie testen wel wat duidelijkheid gaan geven over mijn eisprong.
Nou meiden, tot hoors.
liefs hunnybun

Hallo allemaal,

Hunnybun: Ik herken het wel hoor.  je hebt er een lot genoot bij! haha  Vaak door de vermoeidheid hebben wij ook niet altijd zin om te klussen..... Mijn vriend gaat s'morgens om 6 uur de deur uit en ik werk tot sávonds 10 uur dus voor ons is het ook soms wel moeilijk om om de dag te klussen.
Maar we gaan fanatiek door... haha

Ik begin het ook steeds een fijner idee te vinden wel met de ovulatie testen te beginnen. Zo weten we wanneer we het beste kunnen klussen en leer ik mijn lichaam beter kennen (zoals ik eerder ook al schreef).  En kunnen we  het daarom heen gewoon doen wanneer we zelf willen voor ons( plezier zou  ik maar zeggen.... )haha!!  
Die kwaaltjes die jullie allemaal schreven had ik in het begin ook erg. En bij elk teken dacht ik........zou ik misschien zwanger zijn..? Ik maak mezelf er een beetje gek mee.(en mijn vriend erbij) Op dit moment heb ik geen last van kwaaltjes.... AFKLOPPEN!!

Hebben jullie nog naar baby boom gekeken? Echt een leuk programma!!   Maar als ik kijk naar de stellen bij wie het zoveel moeite kost en al zo veel hebben geprobeerd vind ik het ook een beetje eng en  erg zielig voor al die stellen dat ik liever niet meer kijk.

Nou doei allemaal vast wel weer tot morgen....... Ik hoop echt dat we volgende maand allemaal goed nieuws hebben!!

Liefs

Wat een herkenning om jullie verhalen te lezen!!!

Voordat mijn vriend en ik besloten hadden met de pil te stoppen had ik bedacht dat ik het allemaal 'natuurlijk' wilde laten gaan en me er niet te veel mee bezig te houden. Maar nu het zover is ben ik er ontzettend veel mee bezig.

Ik snap alleen mijn lichaam niet. Ik ben blijkbaar nog erg aan het ontpillen. Ik had mijn NOD op 13 november, maar op 6 november kreeg ik al wat bruinige afscheiding. Na 2 dagen dacht ik dat het over was maar ik heb het toch nog steeds. Het is heel anders dan ik normaal ongesteld ben, het is duidelijk geen 'vers bloed'. Eerst hoopte ik nog dat het een innestelingsbloeding was, maar nu het al 4 dagen aanhoud heb ik de hoop maar opgegeven en gaan we vol goede moed voor de 2e ronde. Maar ik ben toch wel een paar dagen wat chagarijnig geweest. Dubbelop: en mijn normale moodswings als ik ongesteld ben en de teleurstelling dat het niet gelukt is.

Ik besef heel goed dat ik niet mag zeuren want we beginnen pas net. Maar je hoopt toch dat jij net die uitzondering bent die in een keer zwanger is...toch?

Hebben jullie gisteren trouwens Babyboom gezien? Vind het wel een erg leuk programma, al krijg ik het soms ook benauwd als ik stellen zie waarbij het niet lukt.

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan