NOD begin mei 2018

@waitingfornrtwo ik gebruik trouwens ovulatietesten van Sensitest en dan de gevoeligste. Ik vind ze heel fijn, heb tot nog toe elke maand goed mn LH piek kunnen vinden (elke keer 2 dagen zelfs, wat wel verwarring geeft wanneer dan mijn eisprong is?!) en ze lopen ook mooi op, waardoor je hem echt aan ziet komen. Na 2 dagen piek ook echt weer negatief. Daarbij zijn ze ook niet duur ;-)
 
@waitingfornrtwo ik gebruik trouwens ovulatietesten van Sensitest en dan de gevoeligste. Ik vind ze heel fijn, heb tot nog toe elke maand goed mn LH piek kunnen vinden (elke keer 2 dagen zelfs, wat wel verwarring geeft wanneer dan mijn eisprong is?!) en ze lopen ook mooi op, waardoor je hem echt aan ziet komen. Na 2 dagen piek ook echt weer negatief. Daarbij zijn ze ook niet duur ;-)
 
Bij mij is het bloeden helaas gaan doorzetten, heb nu echt officieel een menstruatie met extreme buikpijn en steken.. Heel erg balen, maar het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn binnen zo'n korte tijd.
Ben wel vijf dagen te vroeg ongesteld geworden, dus blijkbaar heb ik een korte cyclus (of misschien alleen dit keer).
Volgens mijn berekening zou 4 mei weer een ovulatie moeten plaatsvinden. Op naar ronde 2!
Liefs
 
@waitingvoornrtwo ah ja heftig hè :( gaat nog steeds met ups en downs hier maar hoop gewoon snel weer zwanger te zijn. Is het voor jou lang geleden? Ik in januari was toen ook 7 weken en het kwam wel uit zichzelf. En qua ovulatie test merk ik nu ook door afgelopen maand dat mijn app het al goed heeft dus denk dat ik nu alleen de clearblue testen op maak om het te bevestigen maar helpt idd echt om ze te combineren :) 
@Jo-se jammer idd, wel heel vroeg dan maar hopelijk snel goed nieuws voor je!
 
 
Ah jammer @Jo-se! Hopelijk volgende ronde beter! Ik heb zelf ook die van Sensitest waar @Loesz ook al over schreef. Je ziet het de tweede streep rond de ovulatie steeds duidelijker worden en ik had ook twee dagen een dikke streep.
Ik ben nog steeds in afwachting... Geen idee hoe lang mn eerste cyclus gaat zijn. Maar wel al menstruatiepijn achtige kramp vandaag.
Ik ben benieuwd naar de Dames met goed nieuws deze maand:)
 
Hai meiden ik kom ook gezellig mee lezen en af en te kletsen.. :p
3e ronde voor ons dus ik hoop dat ik positief mag testen, ik houd de app Flo bij en die gaf aan dat mijn eispring vorige week woensdag was, omdat ik erg nieuwsgierig was heb ik toch getest en was negatief.. ik had mijn ei pas van het weekend 21e een smiley gezien en dikke streep van sensitest (wilde het graag zeker weten hihi) zondag ook nog een testje gedaan en was ook nog steeds een dikke streep en maandag bijna niks meer. Volgens de app moet ik de 3e ongesteld worden dus ik ben erg benieuwd of dit klopt. (mijn idee dat het was aan de vroege kant is na mijn ei maargoed we zien het wel of niet ;) )
De eerste keer na het stoppen van de pil werd ik een week te vroeg ongesteld en de keer daarna maar een dagje te laat dus ik mag niet klagen :)
Ik heb wel ontzettend gevoelige/pijnlijke borsten rond mijn eisprong zijn er meer die dat ook hebben? En nu nog hoor.. (3/4 dagen na een positieve test) 
 
Balen voor de meiden die al ongesteld geworden zijn :( Hopen voor de volgende ronde!
 
Terug
Bovenaan