NOD begin mei 2018

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum en hoop dat ik met mijn vragen bij jullie terecht kan. Ik heb 5 april mijn spiraal laten verwijderen. 1 april, dus zo'n vier dagen daarvoor was mijn eerste ongesteldheidsdag (ik werd nog gewoon ongesteld ondanks de spiraal, al bleef het vaak bij max 2/3 dagen). Na verwijdering van de spiraal werd ik meteen de volgende dag opnieuw ongesteld, dus 6 april.
Als ik mijn ovulatie bereken volgens de datum van 1 april zou ik rondom 15 april mijn eisprong moeten hebben gehad, voor 6 april betekent dit de 20e. Het is nog steeds voor mezelf erg onduidelijk welke ovulatie ik moet aanhouden en waar ik vanuit kan gaan.
Vandaag bleek ik heel licht te bloeden. Ik hoop zo dat het in een innestelingsbloeding is. Dit zou precies kloppen wanneer ik mijn ovulatie rondom de 16e zou hebben gehad. Ik heb alleen geen idee of dit inderdaad mijn eisprong is geweest, of dat ik nu moet uitgaan van de bloeding die ontstond na het verwijderen van de spiraal.
Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben en dat het zeer onwaarschijnlijk is dat ik binnen zo'n korte tijd zwanger zal zijn. De tijd zal leren wat nu daadwerkelijk mijn cyclus is. 
Toch vind ik het lastig om los te laten, helemaal nu ik de symptomen lees van de innestelingsbloeding en deze erg overeen lijken te komen met wat ik op die moment voel en ervaar.
Ik hoop stiekem.. maar weet dat ik af moet wachten en pas volgende week kan testen. Hebben julle hier ervaring in? Of advies? 
In ieder geval al heel fijn om met jullie mee te kunnen lezen! Ik hoop dat jullie heel snel positief nieuws krijgen!
 
 
Hey Jo-se ik denk dat je gevoel goed zit kwa ovulatie aangezien de bloeding op 1 april waarschijnlijk menstruatie was en de andere bloeding door het verwijderen van de spiraal? 
Ik heb zelf mijn spiraal eind maart laten verwijderen en direct een bloeding van 12 dagen gehad en ik heb ook geen idee of dit echte mensruatie was. 
Ik ben nu ook ana het wachten want heb geen idee hoe lang mijn cyclus duurt enzovoorts enzovoorts. Ik heb wel een ovulatie gemeten. Misschien kun je dit ook doen voor het geval je cyclus onregelmatig is:). Of het is gewoon in 1x raak natuurlijk!
 
Helaas..ben ongesteld geworden dames..iedereen heel veel geduld met wachten en hopen hoop veel positieve testen. 
 
Ah jammer Danixx! Gelukkig wel iets eerder dan verwacht dan hoef je minder lang te wachten voor de volgende ronde. 
Hier nog even geduld idd maar denk dat ik sowieso vrijdag ga testen haha, geduld is niet mijn sterkste eigenschap ;)
@x-Marina fijn dat je deze maand je ovulatie hebt kunnen vinden, ik had ook het eerste jaar ontpillen hele lange cyclussen maar nu gelukkig regelmatig. 
 
 
Hoi! Spannend hoor, 2/3 mei worden spannende dagen voor veel van ons hier lees ik! Ik heb gister en vandaag met vlagen een soort menstruatiekramp, ook veel last van mijn darmen. Vorige week dinsdag en woensdag positieve ovulatietesten (telt de eerste test dan?? Dus woensdag eisprong?) Maar wat zou nu het gevoel in mn buik kunnen veroorzaken? Innesteling is nog te vroeg toch?
 
@Daniëlle ja was ook veel te vroeg, haha. De steken hebben tot gisterenavond aangehouden. Had het idee dat het in de avond wat lager zat. Vandaag geen last meer gehad van steken. Nog wel lage rugpijn. 
 
@StK wat een slim idee om ze te combineren. Dat scheelt zeker en dan ga ik dat maar proberen mocht 3 mei toch ipv nod mijn od zijn. Ik ben ook bezig na een miskraam. Mag ik vragen met hoeveel weken je de miskraam had? Ik dacht 7 weken zwanger te zijn maar bij de eerste echo was de vruchtzak leeg. Daarna is middels medicijnen de miskraam opgewekt omdat het niet loskwam.
 
@Danielle Q-M die testen ken ik niet. Als deze ronde ik ongesteld wordt ga ik die proberen icm clear blue. Om kosten te besparen! Die tip zie ik hier nu vaker voorbij komen en klinkt goed.
 
@x-marina spannend begin van het wachtbankje dus..ik zit naast je hoor;-)
 
@Danixx wat balen, rustig aan en op naar de volgende ronde
 
Terug
Bovenaan