NOD begin mei 2018

Hoii dames,
Ik had een vraagje aan jullie.
Mijn NOD is 29 april en ik kon toch niet wachten om te testen dus vandaag weer eens getest 3 dagen voor NOD (26-04-2018) met de zwangerschapstest van early action. Het test was spierwit ik heb ook geen zwangerschapsverschijnselen toen ik een miskraam kreeg van 10 weken en 2 dagen toen had ik alleen onderrug klachten en toen wist ik zeker dat ik zwanger was en het was ook zo, helaas was het hartje gestopt ik zit nu in ronde 6 mocht ik niet zwanger zijn zit ik in ronde 7. maar het enige wat ik nu heb is blaasontsteking ik moet steeds naar het wc er komt bijna niks uit en mij blaas tijdens het plassen voelt heel anders en raar kan het toch raak zijn?
 
 
 
Wow,, ik heb aardig wat terug te lezen sinds ik de laatste keer heb gereageerd 2 dagen geleden zie ik! Ik ga proberen iedereen te antwoorden, maar vergeef me als ik toch iets of iemand vergeet!
 
@ Danixx,, Balen zeg van de ongesteldheid! Ik begrijp je helemaal! Toen het vorige maand allemaal zo lang duurde heb ik het forum ook even niet gelezen… Ik kon het niet echt hebben op dat moment. Gewoon weer gaan lezen en schrijven als het goed voelt! Ik duim voor je dat je toch ook binnenkort zwanger mag worden!
 
@Depps,, 30 maart spiraal eruit, 15 april ovulatie. Dan zou je NOD rond 29 april moeten liggen. Spannend zeg! Nog maar een paar dagen!
Met mij gaat het verder wel goed. Voel me nog vrij rustig. Ik ben wel weer heel wisselvallig ingesteld. Gisteren zei ik tegen mijn man,, ik ga niet testen voor 2 mei,, vanmorgen zei ik,, misschien ga ik wel gewoon elke dag testen en kijken of er een streepje verschijnt… (ik heb toch van die goedkope wish testen ;p). Mn man moest ontzettend lachen… Maar ik ga niet elke dag testen ;). En ik wil ook echt pas op 2 mei of later testen. Vandaag is dag 9 na eisprong, dus innestelingsdag. Nu voelde ik gisteren en eergisteren al steeds steken in mijn buik en heb ik sinds gisteren echt gevoelige borsten en naar mijn idee zijn ze ook gegroeid… Maar goed, dat denk ik elke maand en volgens mij is dat ook nog veels te vroeg ;p. Gewoon even afwachten dus!
 
@Marina,, vervelend he die onregelmatige cyclussen! Nooit een beetje zekerheid. Wel fijn dat je je eisprong hebt gemeten en met 5 mei zit je zeker wel goed ;). Om nog even terug te komen op je vraag wanneer symptomen voor gaan komen. 9 dagen na de eisprong nestelt het eitje in en begint je lichaam HcG aan te maken,, en vanaf dan kun je last krijgen van symptomen. Dit omdat hcg al die processen in gang zet. Er is best veel over op internet te vinden!
 
@Jo-se,, welkom! Ik hoop dat we je vragen kunnen beantwoorden,, ik zal iig mn best doen! Ik durf je niet te vertellen welke ‘ongesteldheid’ je moet aanhouden. Ik werd nooit ongesteld met de spiraal en ik werd een paar weken na het verwijderen pas ongesteld en ben toen gelijk begonnen met ovulatietesten. Als je een beetje duidelijkheid wil moet je die gaan gebruiken! Maar dat hoeft pas als het deze ronde niets wordt! Vanaf 14 dagen na de ovulatie kan je testen. 9 dagen na ovulatie is de innesteling en dan begint je lichaam hcg aan te maken. Reken dan zelf maar uit wanneer je kan testen ;). Oh, lees nu dat ongesteldheid heeft doorgezet! Balen joh! Maar nu kun je ovutesten gaan gebruiken en krijg je meer duidelijkheid over je cyclus!
 
@StK,, moeilijk he,, dat wachten XD. Morgen al! Hou je ons op de hoogte J? Heb je al symptomen? Wanneer is je NOD?
 
@loesz,, Ja, 2/3 mei zijn populair! Ik had 17 april mijn eisprong (16e positieve test), en had gister en eergister krampjes en steken. Of dit van de innesteling is? Geen idee. Over het algemeen duurt het 9 dagen om van eileider naar baarmoeder te gaan en in te nestelen,, maar elke vrouw, zwangerschap en weg is anders,, dus misschien zijn wij inderdaad wat sneller ;).
 
@Snowyy,, Haha,, blijft allemaal toch spannend he ;).
 
@Waitingfornrtwo,, Wish testen komen uit China via de website wish ;). Spotgoedkoop! 60 ovutesten+30 zwangerschapstesten voor 8 euro J! Daarvoor konden we het niet laten liggen. De ovutesten werken prima!
 
@kirsten,, Welkom! Ongeveer 14 dagen na de 21e zal je pas ongesteld worden.. 3 mei klopt dan niet,, eerder 5/6 mei ;).
 
@ Diejanne,, Welkom! En wat spannend! Morgen al! Laat je ons niet al te lang in spanning!? Iemand moet de eerste zijn he!
 
@LLUU,, Bij een blaasontsteking op zich voelt het plassen sws raar. Kleine beetjes, pijnlijk en branderig meestal,, maar ieder mens is anders. En in hoeverre kan je urine lang blijven zitten om een goede hcg meting te maken als je veel naar de wc moet. Mijn tip: Heeeel veel drinken (dat helpt goed bij blaasontsteking om het schoon te spoelen) en gewoon wachten tot 29 april en dan nog eens testen ;).
 
Nou dames,, ik beloof plechtig wat vaker te kijken,, dan hoef ik voortaan geen boekwerken meer te schrijven van bijna 750 woorden :’).
 
Hoi hoi,
@LLUU jammer van je negatieve test, begrijp ook heel goed dat je al test, ik ga morgen testen ook veels te vroeg maar Ik heb precies hetzelfde met mijn blaas. En achteraf had ik precies hetzelfde toen ik zwanger was in januari. Weet nog dat plassen al ruim een week anders voelde voor mijn positieve test en daarna ook. vandaar dat ik nu ook weer ga twijfelen of er misschien toch een ontsteking is ergens of toch weer raak. Als het deze ronde niet raak is ga ik toch langs de ha denk om het te controleren.
@Daniëlle geen duidelijke symptomen maar had ik vorige keer ook niet. Alleen een zeurderig gevoel in mijn buik en het gevoel bij passen. En ik zal het jullie laten weten:) ik test altijd bewust eerder omdat ik op tijd naar ha wil als ik merk dat iets niet klopt gezien mijn leeftijd en die klok ;)hoe voel jij je? Mijn NOD is ook op 2 mei!
Alvast een hele fijne koningsdag en weekend allemaal :)
 
 
 
 
@Stk als ik het goed heb begrepen had jij hier ook last van tijdens je zwangerschap ik hoop dat het bij mij ook zo is. ik heb normaal gesproken geen last van mijn blaas 1x eerder gehad maar toen was ik nog heel jong wat ik nog weet. Sorry dat ik het zeg ik heb sinds gister last van mijn blaas dus 4 dagen voor NOD en ik kan niet normaal plassen elke x komt er paar druppel en zoveel druk dat ik niet naar de wc wil gaan en soms ga ik naar de wc omdat ik denk dat ik moet plassen komt er niks uit alleen druk pijn bij me blaas. Als ik nou positief test dan vind ik het niet eens erg dan zou ik er blij mee zijn maarja het maakt me zo onzeker ook vanwege negatief test en last hebben. als ik niet positief test ben ik ook van plan om langs ha te gaan ook omdat ik na curettage geen controle heb gehad en toch onzeker voel wil gewoon controlen hebben. 
 
@Daniëlle, welke testen van wish gebruik jij? 
Helaas, mijn menstruatie zit eraan te komen. Succes iedereen nog! Volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen! 
 
Mijn borsten doen zo'n pijn... zelfs een bh aan doet pijn.. k zie dit niet als zwangerschaps symtoom maar wilde het gewoon even kwijt haha ^_^ 
 
@depss ja gevonden! (Had ook al de andere app gedownload :p) thx!
 
@Danielle Q-M, ja dat dacht ik dus ook idd, (omdat ik nog niet zeker kan zeggen of ik een regelmatige cyclus heb, had ik de app ervoor. De Glow app zegt nu idd 6 mei) 
Ik heb wel al 2 dagen last van mijn buik (laag in mijn buik) en onwijze pijnlijke borsten (ook een beetje opgezwolle dat merk ik aan mijn BH.. erg benieuwd of het een goed teken kan zijn.. (word af en toe gek van mezelf.?) 
 
@LL UU, ik had dat ook opeens vorige maand een blaasontsteking. Ik had vooral last bij het laatste beetje plassen en ik had constant het gevoel dat ik druk moest geven, aan het einde van dag 1 zat er ook bloed in de urine en was het ook ontzettend pijnlijk. De dag daarna durfde ik bijna niet te plassen en toen waren de klachten zo goed als weg...(heel vreemd) heb toen wel antibiotica gekregen en afgemaakt maar verder geen last meer gehad.. 
De laatste keer dat ik er 1 had was 10 jaar terug dus vond dit ook erg vreemd.. wat je kan doen is cranberrysap drinken, sowiso veel drinken en toch even bij de HA een potje halen en aangeven dat je niet zeker weet of je zwanger bent ivm dat nog niet kan testen. Hier namen ze mij gelukkig serieus en kreeg ik antibiotica die je mag nemen als je zwanger bent. (Uiteindelijk was ik het niet maargoed :p
Hopen dat je er snel vanaf bent en alsnog positief kan testen! T komt soms voor als je zwanger bent dat je een blaasontsteking kan krijgen (is vaker pas na een paar weken heb ik me laten vertellen dus ik weet niet zeker) 
 
@LL UU, ik zou zowizo naar de HA gaan. Ik hoop voor je dat het niet te heftig wordt. Morgen zijn ze toch dicht? (Hier iig wel) er te lang mee lopen is ook niet goed voor je. (Je kan er nierbekkenontstekkng van krijgen. Wil je niet bang maken verder, maar het is voor jou ook niet prettig en je kan het maar zeker weten.. )  sterkte ermee iig! ?
 
Terug
Bovenaan