NOD begin mei 2018

@Stk Ik kwam er half februari achter en 1 maart is de miskraam begonnen. Toen mijn menstruatie afgewacht (die kwam na 35 dagen) en nu weer begonnen. Ik merk dat er wel van die gedachten door me heen gaan van als het maar lukt.. en ik zal niet echt vol vertrouwen zijn na een positieve test.. Blijft toch een lastig iets. Kwam jij er achter doordt je begon te bloeden? Sidns wanneer probeer je zwanger te worden?
 
@x-marina bij mijn eerste zwangerschap wist ik het twee dagen voor mijn nod (dus 12 dagen na mn eisprong) omdat ik toen misselijk werd. Ik was wel extreem misselijk dus dat zal vast niet altijd zo zijn. Hoeveel dagen ben je nu na je ovulatie?
 
@waitingfornrtwo.. weekje pas maar voel steeds steken laag in m’n buik bij m’n liezen, maar dat beeld ik me vast allemaal in ?
 
@waitingfornrtwo jemig, vreselijk als je dan weet dat het mis is maar ook nog moet wachten. Bij mij is het begonnen met buikkramp en daarna afscheiding en bloed idd :( daarna ook pas na 35 dagen ongesteld en nu alweer terug naar rond de 30 begin april. Nu sinds eind nov bezig maar daarvoor wel al lang gestopt met de pil. En jij? Aan je naam te zien is dit niet je eerste zwangerschap :) 
@KirstenTT welkom :) kan je ook een ovulatie test toevoegen in flo? Ik gebruik glow en daar kan het wel waardoor het dan opnieuw wordt gecalculeerd en vaak ook goed overeenkomt
 
Hai StK thanks!
Nee dat gaat niet (voor zover ik weet) ik kon wel de cyclus aanpassen maar die schoot steeds weer terug op de woensdag, even geupdate en weer geprobeerd toen stond hij even goed maar toch weer terug.. (zelfs als je het veranderd in 40 dagen ?) ik ga glow even downloaden! Thx voor de tip! 
 
Hoi dames. Ik ben nieuw hier. December 2017 mijn spiraal verwijderd en nu aan het klussen voor de tweede (Nikki meisje is van augustus 2015). Ik had mijn eisprong de vrijdag de 13e en heb dus als het goed is morgen mijn NOD. Bijzonder te lezen dat er nog zoveel tussen hoop en vrees zitten... Veel Succes en geluk dames! 
 
Hi STK en KistenTT.
Ik heb het gevonden in FLO. 
Als je bij het plusje bent van je symptomen, dan scrol je helemaal naar onderen. Daarboven staan al die lijstjes met Sex and Sex Drive, Mood, Symptoms enzovoorts. dan klik je op dat tandwieltje voor "More Parameters" en dan kun je Test Results toevoegen hier staat ook de Ovulatietest positief of negatief tussen. 
 
 
Ik heb sinds gister echt menstruatie achtige krampen.. niet persee meer links of rechts wat ik enkele dagen geleden wel had..
Ik zit op cyclus dag 21. Gebruik Period Calender (P.C) is een mooie overzichtelijke app! Telt zelfs met je mee af! Heel handig! En hij past de boel aan na je vorige cyclus wat ik wel handig vind.. Nog even geduld
 
Welkom alle nieuwe dames! 
Ik gebruik de app Ovia, ben er heel erg tevreden over! 
Hier nog helemaal geen symptomen.. Wel ben ik heel erg gespannen en heb ik moeite om te ontspannen. Bang dat het deze maand weer niet gelukt is! Ik hang (denk ik nu haha) liever boven het toilet zodat ik iets weet, dan niks weten en voelen.. 
Het aftellen kan beginnen voor de meeste dames ?
 
Terug
Bovenaan