NOD begin mei 2018

@Snowy dan ga ik de volgende ronde (als het nodig is) toch maar de clear blue aanschaffen. Wil het wel een x goed testen.
 
@x-marina ik reken 14 dagen vanaf mijn eisprong maar geen idee of dat het klopt eigenlijk..Voor de zekerheid wil ik het een paar dagen langer afwachten. Is dit je eerste ronde?
 
@waitingfornrtwo ik gebruik die van Etos huismerk. Ik vind deze zelf duidelijk. Clearblue lijkt me inderdaad fijner, maar die vind ik zo duur ?
@x-marina heb je je vorige cyclussen bijgehouden? Dan weet je ongeveer hoe lang het gaat duren.. 
Leuk dat we met zoveel mensen op dezelfde NOD datum zitten! De hoeveelste ronde is dit voor jullie allemaal?
 
Hi Dames,
Ik denk dat ronde 1 mislukt is.
30 maart mijn spiraal laten verwijderen, wel een ovulatie gemeten. Nu op dag 25 een ontiegelijk opgezette buik??. En echt een kilo zwaarder dan gisteren (vocht denk ik). Dus ben bang dat mijn menstruatie er echt aan komt.
Ik hou mn hart vast voor de menstruatie pijn??.
 
Inderdaad een drukke datum 2 mei! Dit is voor ons de 3e ronde na een miskraam. Daarvoor was het in de tweede ronde raak. 
@waitingfornrtwo ik heb ze pas twee keer gebruikt. de action testen zijn onduidelijk maar zag wel een oplopende streep de eerste keer dus deze maand action gebruikt en bij een dikkere streep de clearblue gebruikt om het te bevestigen en die gaf idd een smiley aan! Je kunt ze dus combineren, dat is wel beter voor je portemonnee?
@Depss jammer hoop het niet maar het kan ook fijn zijn om je cyclus te weten.
 
@snowy, je had van de week toch al getest? Dat was dan wel een beetje vroeg als het vandaag dag 9 na eisprong is ;). Op dag 9 na eisprong vind de innesteling plaats, dus dat kan de steken die jij voelt verklaren ;)! Ik duim voor je! 
@ EPF, wat spannend! Dat lijken toch echt wel wat symptomen bij elkaar ;)
@pz, wat goed dat je je eisprong hebt gevoeld. Dat heb ik nog nooit gedaan! 
@waitingfornrtwo, wat leuk! Een 2e! En wat balen van de miskraam! Ik duim voor je dat het deze ronde raak is! Ik heb testen van Wish gebruikt deze ronde, hiervoor gebruikt van CB. Deze ronde wel gecontroleerd met een CB toen ik positief teste met Wish. 
@vino, 4e ronde voor mij, NOD 2 mei. 
@depps, Wanneer heb je je eisprong gemeten? dan kan je een beetje gaan rekenen. 
 
 
Nou helaas hoef ik volgens mij niet lang te wachten op mijn NOD dag van aanstaande donderdag...krijg net enorme buikkrampen zoals het voelt als ik ongesteld wordt. Erg balen!! En zelfs 2 dagen te vroeg..
Om mijzelf te beschermen en meer rust te geven heb ik besloten om even niet meer op het forum te zijn. Ik merk dat ik graag mee lees en soms wil reageren maar dat maakt ook dat ik continue bezig ben met zwanger worden. Ik zal deze week nog gezellig meelezen en uiteraard melden of ik indd ongesteld geworden ben. Daarna ben ik er pas weer met goed nieuws!!!
Succes allemaal!
 
Heey Danielle, eisprong was rond 15 april.
@Danixx dat kan ik ook begrijpen:) ik hou nog hoop voor je Meis! En anders volgende maand beter:)
Hoe is het met jou Danielle?
 
@waitingfornrtwo & @vino zit nu in ronde 5 met onregelmatige vaak lange cyclussen (38-40-39-28) waardoor ik deze cyclus voor het eerst ovulatietesten heb gebruikt. Voel verder m’n eisprong niet (zelfs niet na mega opletten en met de test) dus weet niet hoeveel dagen na m’n eisprong m’n menstruatie normaal komt. Weet alleen dat m’n testen 19&20 april positief waren dus vermoed ergens rond 5 mei.. 
 
Terug
Bovenaan