NOD begin mei 2018

@kirstentt precies hoe je het verteld heb ik het nu ook alleen heb ik niet vanaf dag 1 bloed in mijn urine alleen sinds vanavond heb ik licht roze bloed tijdens het afvegen. Ik hoop als nog op een zwangerschap. Klopt morgen is het koningsdag dus ik weet ook niet wat ik moet doen loop nu al paar dagen mee en word alleen heftiger met plassen en nu ineens bloed tijdens het afvegen. 
Pff is zo moeilijk of ik morgen naar huisartsenpost moet gaan aangezien morgen koningsdag is of ik moet tot maandag gaan wachten zaterdag zondag gesloten. Ik denk dat ik morgen even kijk hoe ik me voel.
dankjewell komt wel goed hoop ik. Ik laat hier sowieso weten of het gelukt is met zwanger worden 
 
 
LL UU: ik hoop ook voor je dat het gelukt is, echter zou ik je wel echt aanraden naar de huisartsenpost te gaan.
vorig jaar heb ik het ook een keer gehad en dacht ik na een paar dagen dat het iets opknapte, tot ik na 5 dagen met korts en ontzettende rugpijn helemaal naar werd. Het bleek een verwaarloosde blaasontsteking te zijn die dus voor een nierbekkenontsteking heeft gezorgd.. dat was niet prettig zacht uitgedrukt haha..
en inderdaad kan je gewoon aangeven dat er mogelijke kans op zwangerschap is
 
Hebben er al dames getest vandaag? Ik duim voor jullie!
zelf heb ik ergens in mijn hoofd dat het gewoon niet gelukt is deze maand.. waarom geen flauw idee. En om echt uitsluitsel te hebben duurt het helaas nog even.. 10 mei..
in juni al een jaar bezig, heel erg in twijfel om daarna misschien toch een huisartsen bezoekje te plannen, maar had gehoopt dat het niet nodig was
 
@LL UU dat klinkt idd anders dan wat ik heb, hopelijk kan je vandaag terecht bij de huisartsen post, het is jouw lichaam hè bij twijfel altijd gaan :) heel veel succes alvast.
Vanmorgen getest en helaas negatief, ik weet dat het te vroeg kan zijn dus hou nog een beetje hoop maar kan het nu wat meer loslaten weer.
@PZ dat duurt idd nog even, ga heel hard voor je duimen hopelijk is het deze ronde ondanks je gevoel toch gelukt en hoef je die beslissing niet te maken.
 
 
 
Aah jammer Stk! Houd moed inderdaad, kan nog altijd:)
Bedankt ! Ik hoop het ook!
Fijne Koningsdag allemaal !
 
@ Snowwy jammer van je menstruatie! Hopelijk volgende ronde beter! 
@ Kiot en KirstenTT ik lees dat jullie al hoede symptomen er tussen hebben zitten! Wanneer is jullie NOD? Sorry als ik eroverheen gelezen heb! ?
@PZ ik voel me ook precies zo, alsof het alweer niet gelukt is. Wij zijn in augustus een jaar bezig, en nu in de 6e ronde met ovulatietesten. Ik denk ook veel aan het medische traject, misschien vroeg om er al mee bezig te zijn maar ik heb soms gewoon het gevoel alsof er iets mis is.. Dat maakt me echt super onrustig! 
@StK ook voor jou jammer! Veel succes de volgende ronde! 
Zoals net al gezegd, heb ik weer het gevoel dat het niet gelukt is.. Ik hoop natuurlijk dat mijn gevoel ongelijk heeft! Wel al 1,5 week 1 pijnlijke tepel aan de rechterkant? Geen idee waar dat vandaan komt.. Weet wel dat dit geen zwangerschapssymptoom is helaas haha! 
 
 
@Stk wat jammer zeg maar wie weet toch te vroeg. Ik duim nog voor je!
 
@Pz gek he dat je dat zelf al een beetje aanvoelt? Ik heb dat ook deze maand. Mijn nod is 3 mei dus nog een weekje en dan kan ik testen (mits ik niet ongesteld ben).
 
@LLUU hoe is het vandaag? Wacht je af tot maandag of toch maar naar de huisarts? 
 
 
 
Terug
Bovenaan