NOD begin mei 2018

Hoi allemaal,
ik heb nog steeds erg last van maar wacht tot morgen af om naar huisarts te gaan en niet naar de huisartsenpost (Geenzin) moe vanwege koningsdag en aangezien ik ongesteld ben geworden wil ik ook meteen een controlen hebben na het curettage lukt het gewoon niet meer. Ik ben dus ongesteld geworden wat ik heel vreemd vind mijn NOD is 29ste dat betekend dat ik nu ineens een cyclus heb van 26 dagen. op naar de volgende ronde helaas en hoop ik dat ik controlen krijg.
 
@vino mijn nod is 3 Mei.. spannend allemaal.. vorige maand echt een shit periode geweest met nod enzo -_- hoop dat t deze maand raak is... of gewoon een normale od 
 
 
@vino, ja ik hoop het! Ik heb weer vandaag veel last van mijn borsten maar buikpijn is iets minder gelukkig. Mijn nod is 6 mei  nog iets meer dan een weekje wachten! ???
@LL UU, ik zou morgen idd even langs de hap gaan. Je kan er maar medicijnen voor hebben, met een beetje geluk heb je maandag al eens stuk minder klachten.
Balen zeg dat je ongesteld geworden bent ? hopen dat de huisarst je goed kan helpen nu.  
 
Vino; ja naar is dat.. ik heb dat van het begin af aan ook wel dat ik het gevoel heb dat het niet vanzelf zou gaan.. Laten we hopen dat het misschien toch raak is en we die gedachtes lus kunnen laten, ik duim voor je !
waitingfornummertwo: ja precies, in het begin maakte ik mezelf nog wel wijs dat ik wat voelde elke keer maar nu denk ik toch steeds vaker het is gewoon niet gelukt..
LL UU; Aah balen zeg! Hopen dat je snel van je blaaspijn af bent en duidelijkheid krijgt !
 
Zo meiden, alweer 28 april! Wie heeft er de komende dagen NOD? En hoe gaat het met iedereen? Ik heb zelf heel erg rommelende buik en soms steken in mn lies maar 1 week na eisprong zie ik dit niet als symptomen.. 
 
Ha dames,
Heeft iedereen koningsdag alcoholvrij overleefd? Ik wil… Sterker nog.. Ik heb het grotendeels slapend doorgebracht! Ik was zooo moe!
@ snowyy,, https://www.wish.com/product/5745815c686c1c3a67a4cc2c deze had ik. Er is wel een wat langere levertijd.
@kiot en kirsten,, Bij mij doen mn borsten ook echt heel veel pijn. Vet gevoelig en ik denk dus ook dat ze groter zijn geworden. Vandaag maar sportbh aangedaan. Aantreken was een crime, maar het zit wel beter nu zo.. Hopelijk draait dit uit op iets positiefs!
@LLUU,, hoe is het nu met de blaasontstekingverschijnselen? Wordt t al minder of vandaag toch naar de hap geweest?
@Pz,, alweer bijna een jaar joh! Ik hoop dat het deze keer wel gewoon raak is! En anders zou ik toch wel naar de huisarts gaan.
@StK,, moeilijk he wachten! Ik heb vanmorgen ook getest… Ook veel te vroeg natuurlijk,, maar door die pijn in mn borsten had ik toch een heeeelll klein beetje hoop.
@Marina,, week na eisprong… miss toch een innesteling? Daar duim ik iig voor ;)
Mijn NOD is 2 mei.. nog 4 dagen! Wat ik al zei.. Pijn in de borsten en gerommel in mn buik.. Vreselijk moe en vreselijk ongeduldig!
Liefs, Daniëlle
 
Zooo herkenbaar Danielle! Wil me niet teveel focussen op mogelijke symptomen maar ja als vrouw zijnde voel je nou eenmaal alles en moet je er wel bij stil staan zowat.. 
normaal gaat een week werken altijd heel snel dus nu hopelijk ook! 
 
Terug
Bovenaan