NOD begin mei 2018

Jaa hier ook x-Marina alleen weer een rommelende buik en steken in lies en af en toe moe. Kan dus ook niks betekenen maar het is wel steeds aanwezig waardoor de twijfel toch toeslaat. 
@Danielle klinkt wel echt als duidelijke symptomen! Jammer dat je test niet nu al uitsluitsel kon geven, nog even geduld allebei :) 
 
 
 
@Danielle, heb vandaag maar gewoon even een andere BH gehaad omdat mijn andere gewoon niet netjes meer zitten (beetje te klein effect. Zelfs op mijn zij liggen doet zeer omdat de ene boob op de andere ligt ?? (heb een D cup dus er zit ook nog wat gewicht aan pff,) Mijn man denkt ook dat mijn tepels groter zijn/worden. Het lijkt me allemaal nog een beetje vroeg voor dit soort symptonen maar je weet het niet..   
Ik heb vandaag wel een paar keer goede steken gehad onderin mijn buik.. onwijs moe en mijn lichaam doet meer pijn dan anders, voel me 96 en loop ook zo. (Ik heb helaas fibromyalgie, maar vorige week met 23+ graden ging het super!) 
 
Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Wel fijn om te weten dat mn eerste cyclus na het verwijderen van de spiraal zo volgens het boekje gaat. Precies ongesteld op dag 29. Op naar de volgende ronde:)
 
Balen Depss! Maar inderdaad een keurige cyclus, dat biedt hoop !
Voor mijn gevoel duurt deze cyclus eeuwen, vooral omdat ik denk dat het niet raak is en het weer zo lang duurt voor de eisprong er is.
Veel stress gehad afgelopen half jaar door omstandigheden dus ik geef het wel nog even de tijd nu we in rustiger vaarwater zitten, merk ook dat mijn cyclus weer 34 dagen is zoals altijd en niet meer 43 dus wie weet lukt het zelf.. hope so
klinkt allemaal als positieve signalen dames! Ik duim voor jullie ! 
 
Hier ook nogsteeds pijnlijke borsten, maar dan ook echt pijn -_-.. heb wel krampen in mijn buik en rug die ik normaal gesproken heb als ik mijn OD heb dus heb eigenlijk de moed al op gegeven... vindt het zo frustrerend dat iedereen om me heen zwanger wordt zonder dat ze dat willen en k dat niet heb ?.. maaar we gaan gewoon door..
 
Terug
Bovenaan