NOD begin mei 2018

Jammer snowwy maar houd moed inderdaad !
 
Vandaag een prachtige ovu test, knal positief, 
8 mei NOD, dus duimen draaien ! 
Bedankt Vino zal er eens naar kijken:)
 
He Danielle ,
Mijn NOD is ook op 2 mei Haha! 
Ik heb 18 april mij spiraal laten verwijderen en ben toen gelijk ongesteld geworden tot vandaag.
Dit wordt voor mij de eerste keer, dus ik sluit mij graag aan!
 
Groetjesss 
 
@vino, idd bedankt voor de tip. Kheb er vandaag eens naar gekeken en me aangemeld voor de gratis online cursus voor het bevorderen van de innesteling van haar. Vanaf morgen dag 1 (duurt 12 dagen). Als ik 9 dagen na eisprong tel is mijn innesteling donderdag, maar wellicht heb ik er evengoed wat aan! 
@gebruiker...610, spannend hoor! fijn dat je al zo snel ongesteld was! Ben je van plan ovulatietesten te gaan gebruiken of laat je het nog even op zijn beloop? Ik vond het toen wel fijn om zicht te krijgen op mijn cyclus omdat ik daar totaal geen weet van had. 
@pz, welkom! Spannend! Je hebt het toch wel gezellig gehad afgelopen dagen en vanavond?
 
Hoe is het verder met de dames? Kunnen we het wachten nog een beetje volhouden? Ik ben nog vrij rustig, vind ik eigenlijk bijzonder lekker! 
 
Thanks Vino zeker handig om te lezen!
Ik voel zoals altijd weer van alles  maar probeer rustig te blijven en mezelf niet gek te maken ;) vooral omdat de kans zo klein is deze maand.
Nog een paar dagen geduld, zit te twijfelen om te testen op koningsdag maar misschien verzin ik iets en test ik daarna! Wat doen jullie? 
 
 
Ik heb sinds gister weer veel last van me buik, opgezet, pijnlijk (soort menstruatie kramp), en met vlagen een klein beetje misselijk..  Ohja mn tepels zijn echt gevoelig ? 
Ik zit op dag 19 vd 26! Spannend weer!
 
Terug
Bovenaan